Skip to main content

Hallo mensen ik voel me vaak slecht en ik weet niet meer wat ik moet doen

 

gevoelens:

ik voel me vaak verdrietig en slecht, ik wil soms niet meer leven. Ik snijd mijzelf ook maar ik probeer te stoppen. Ik weet niet hoe het komt maar het is al voor een lange tijd zo. Het lijkt wel alsof mijn normale gevoelens verdriet zijn en niet blijheid. 2 vrienden hebben gezegd dat ik serieuze hulp moet zoeken maar een deel van mij wilt het maar het andere deel van mij denkt dat ik het niet verdien en dat andere mensen het slechter hebben en dat die als eerste professionele hulp verdienen. Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik weer meer blij word

 

eten:

ik vind het moeilijk om te eten, ik wil dunner zijn. Ik tel mijn calorieën en probeer minder dan 500/600 kcal per dag te eten en dat lukt soms ook maar de laatste dagen eet ik meer omdat een deel van mij weet dat 600 kcal te weinig is maar ik wil dunner zijn, ik wil zo dun zijn dat je mijn ribben en botten ziet. Ik heb nu een bmi van 15. Ik heb gewoon vaak het gevoel alsof ik eten niet verdien en dat dunner worden de enigste manier is om blij te worden. Als ik kcal tel voelt het alsof ik in controle ben. Zoals ik al zei zegt een deel van mij dat ik meer moet eten en dat ik eten wel verdien en dat ik al dun genoeg ben maar het andere deel van mij zegt dat ik mijzelf moet verhongeren en dat ik alleen mooi zal zijn als ik dun ben (niks mis met iets dikker zijn of zoiets het is helemaal prachtig maar mijn hoofd zegt dit tegen mij). Ik ben bijna bij mijn droom gewicht en als ik nu opgeef en weer normaal zal eten zal ik opeens heel veel aankomen en dat wil ik niet want dadelijk zullen mijn vrienden denken dat ik dikker ben dan eerst (sinds corona ben ik gaan afvallen). Ik weet nu niet wat ik moet doen ik verlang zo erg naar de lekkere smaak van chocolade of al het andere lekkers maar ik kan het gewoon niet eten.

Hallo mensen ik voel me vaak slecht en ik weet niet meer wat ik moet doen

hey

gevoelens:

ik voel me vaak verdrietig en slecht, ik wil soms niet meer leven. Ik snijd mijzelf ook maar ik probeer te stoppen. Ik weet niet hoe het komt maar het is al voor een lange tijd zo. Het lijkt wel alsof mijn normale gevoelens verdriet zijn en niet blijheid. 2 vrienden hebben gezegd dat ik serieuze hulp moet zoeken maar een deel van mij wilt het maar het andere deel van mij denkt dat ik het niet verdien en dat andere mensen het slechter hebben en dat die als eerste professionele hulp verdienen. Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik weer meer blij word

​​​ik vind het echt super kut voor je dat je je zo slecht voelt, zelfmoord is zoals je zelf waarschijnlijk ook weet niet de oplossing, er zijn heel veel mensen die het echt vreselijk zouden vinden als je er niet meer bent. Goed dat je probeert te stoppen met snijden. hier zijn heel veel alternatieven voor zelfbeschadiging, ik hoop dat het je kan helpen. Het is ook echt goed om professionele hulp te zoeken en alleen al praten met mensen kan heel erg helpen. Je verdient echt hulp. Anderen mensen waarmee het slechter gaat krijgen ook echt wel hulp, er zijn genoeg psychologen en weet ik allemaal voor mensen om ze te helpen. Als je altijd zou wachten op mensen die het slechter hebben zou je nooit hulp krijgen. Probeer afleiding te zoeken en te praten met vrienden.

eten:

ik vind het moeilijk om te eten, ik wil dunner zijn. Ik tel mijn calorieën en probeer minder dan 500/600 kcal per dag te eten en dat lukt soms ook maar de laatste dagen eet ik meer omdat een deel van mij weet dat 600 kcal te weinig is maar ik wil dunner zijn, ik wil zo dun zijn dat je mijn ribben en botten ziet. Ik heb nu een bmi van 15. Ik heb gewoon vaak het gevoel alsof ik eten niet verdien en dat dunner worden de enigste manier is om blij te worden.

geloof me, je bent mooi zoals je bent! Je bent helemaal niet dik. Dit is een tabel met de normale hoeveelheid kcal per dag. Ik weet niet hoe oud je bent maar 500 tot 600 kcal is echt te weinig. Je bent mooi genoeg, echt waar. Je verdient eten en je bent geweldig. Er zijn genoeg manieren om blij te worden, echt waar. Ga gewoon leuke dingen doen met je vrienden, ik weet zeker dat ze je willen helpen door met je te praten enzo.

 Als ik kcal tel voelt het alsof ik in controle ben. Zoals ik al zei zegt een deel van mij dat ik meer moet eten en dat ik eten wel verdien en dat ik al dun genoeg ben maar het andere deel van mij zegt dat ik mijzelf moet verhongeren en dat ik alleen mooi zal zijn als ik dun ben (niks mis met iets dikker zijn of zoiets het is helemaal prachtig maar mijn hoofd zegt dit tegen mij). Ik ben bijna bij mijn droom gewicht en als ik nu opgeef en weer normaal zal eten zal ik opeens heel veel aankomen en dat wil ik niet want dadelijk zullen mijn vrienden denken dat ik dikker ben dan eerst (sinds corona ben ik gaan afvallen). Ik weet nu niet wat ik moet doen ik verlang zo erg naar de lekkere smaak van chocolade of al het andere lekkers maar ik kan het gewoon niet eten.

zoals je al zegt zit het allemaal in je hoofd dat je te dik bent enzo. Ik weet dat het echt super moeilijk is maar je moet gewoon weer normaal gaan eten. Je kan een soort systeem opstellen ofzo dat je je beloont als je jezelf een bepaalde tijd niet hebt gesneden en je een normale maaltijd hebt gegeten.

 

Je bent dit allemaal waard! Superveel succes❤️ je kan het 💪

dit helpt mij als ik me slecht voel


Reageer