Vraag

ik voel me slecht.

  • 28 May 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mensen,

 

ik vind dit eng om te posten want ik ben bang dat iemand die ik ken het leest. 
toch doe ik het: ik voel me slecht. Heel slecht. Maar niemand heeft het echt door. Ik voel me somber, alleen en wil dood. Ik zie het echt niet meer zitten. Alles is teveel, al doe ik niet zo heel veel op een dag. Ik heb geen vrienden, geen school, geen vertrouwen. 
wat moet ik doen?

ik weet het echt niet meer. Ik ben op.

 

 

 

groetjes, sterrenmaan


2 reacties

Hoi,

Wat vervelend… Ik heb daar ook heel erg last van gehad een paar maanden terug. Probeer steun te zoeken bij familie, als dit niet werkt kan je ook naar je mentor gaan. Probeer ook een hobby te vinden, ga tekenen of naar vrolijke muziek luisteren. Wat mij hielp was praten met andere, muziek luisteren en lopen gewoon buiten door het bos.  Je kan je mentor een mail sturen misschien wil hij/zij wel met je bellen, dat is bij mij gebeurt. Probeer mensen te vertrouwen! Ga aan leuke dingen denken. Ik heb een tip die ik van mijn mentor heb gekregen! Maak een bakje schrijf alles waar je je zorgen over maakt of wat je dwars zit op een papiertje en doe het in het bakje het is dan even uit je hoofd.  Probeer echt met mensen te gaan praten en ga dingen doen die je leuk vind !! 

Je kan het

Groetjes,

Animalslover

Badge

Hoi!

Ik zat een paar weekjes geleden ook in zo'n dip. Nog steeds soms. Maar bij mij helpt het om te schrijven, lezen, wandelen of gewoon een grappig filmpje kijken. Ik zit ook af te tellen naar de zomervakantie. Dan laat ik me helemaal gaan en doe ik gewoon waar ik zin in heb. Ik heb ook sinds kort een bak insta. Hierop doe ik lekker mn eigen ding en het is extra leuk omdat je je eigen hobby laat zien aan andere. 

Ik hoop dat ik je heb geholpen en dat je je snel weer kiplekker voelt!

 

Groetjes!

Reageer