Skip to main content

Hoi, beetje akward om te vragen

Ik ben 14 jaar en voel me single en wil een vriendin, zelf heb ik wel wat vrienden maar die willen nooit iets doen ofzo.

Kunnen jullie alsjeblieft wat tips geven hoe ik een vriendin kan regelen in het nieuwe schooljaar.
 

Thanks alvast

Zorg dat er iemand is die jij ook écht aardig vindt en neem geen vriendin omdat je er alleen behoefte aan hebt. Heb je die persoon gevonden, zeg dan eerst gewoon hallo als je langsloopt, later kan je een kort praatje maken en daarna kan je haar bijvoorbeeld mee naar de film vragen. Neem dan een cadeautje voor haar mee!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!


 Hey,

Ik ben het helemaal met @Bureaustoel eens, maar ik zal nog wat tips geven die je helpen bij het zoeken van een vriendin, maar ook het stabiel maken van je vriendschap:

  1. Wees jezelf, verander jezelf niet voor anderen. (Je voortdoen als iemand die je helemaal niet bent, gaat alleen maar vervelend worden.)
  2. Probeer je vrienden toch een keer zover te krijgen om leuke dingen te doen. (Ik vind het altijd heel gezellig als je een middag thuis met lekker veel eten leuke dingen doet bijv. film kijken, karaoke doen of grappige/leuke spelletjes te doen. Maar ik weet niet of jongens dat soort dingen leuk vinden.)
  3. Lach naar mensen die je tegenkomt. Klinkt onnodig, maar naar iemand lachen en een lach terugkrijgen is echt een fijn gevoel. Zo voel je je misschien minder eenzaam en heb je misschien zo een vriendinnetje of nieuwe vrienden erbij.
  4. Doe mee aan evenementen in bijvoorbeeld de stad/dorp waar je woont. Je maakt zo snel nieuwe vrienden, zolang jij maar aardig blijft. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjesss

 


Dankjewel


Reageer