Skip to main content

Hoi hoi, ik ben net gebeld door mijn moeder en die zei dat een meisje op werk niet was komen op dagen en dat ze zich zorgen maakte (mijn moeder is jobcoach op mijn werk) dat meisje heeft haar telefoon uitstaan maar ze komt altijd opdagen dus dat is wel raar. Maar daar gaat het niet om, er staat daar een vrouw alleen en ze moet alleen nog se bovenverdieping doen, (schoonmaak werk) mijn moeder vroeg of ik kon helpen , ik zei nee, normaal help ik altijd echt altijd .dit is mijn eerste weekend vrij in weken , ik was ook net wakker, ik praat het niet goed alleen ik zit er mee ik ben normaal niet zo ik zeg altijd ja .

Je kan zeggen dat je er spijt van hebt maar als ik het zo lees is het niet zo ontzettend erg hoor. Iedereen heeft weleens dat ze geen zin hebben om te werken/helpen.

Doe dus wat je zelf nodig vind om dit schuldgevoel kwijt te raken!

Lucas


Waar belde je moeder voor - om te vertellen dat dat meisje haar telefoon uit had staan?  Of om jou met een omweg te vragen om te komen werken?

 

Als ik je verhaal lees denk ik twee dingen:

Dat meisje is 100% in orde. Het is het laatste mooie warme weekend van het jaar!!
Zij heeft gewoon geen zin om te werken en die wil niet gebeld worden.

 

En jouw werk heeft nu een probleem met dat meisje en door dat meisje. Ze hebben afgesproken dat zij zou werken en zij houdt zicht niet aan de afspraak met haar werk.
Niet met jou. Jij bent geen deel van dit probleem.

 


Reageer