ik voel me rot en eenzaam

  • 2 January 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

hallo,

ik weet nu op dit moment even niet meer wat ik moet doen. ik had ruzie met een vriendin over een schoolopdracht maar het ging veel verder dan dat. ik moest zo nodig ruzie maken via WhatsApp en ik heb best erge dingen gezegd. heb het ook allang goedgemaakt , maar ik werd daarvoor 2 keer uit de les gehaald en ik voelde me zo stom ik zit pas in de 1ste en heb het nu al verpest bij mijn mentor. later zat het me nog steeds dwars en ik ging maar even heel heet douchen. toen ik een handoek wilde pakken uit de kast zag ik daar een schaar liggen.. en ja ik heb me daar  toen mee gesneden maar 1 keer. ik word gewoon echt misselijk bij de gedachte dat ik met mezelf moet leven. als ik eenzaam ben doe ik best domme dingen. iedereen dacht altijd dat ik heel veel vrienden had maar dat is niet zo eigenlijk heb ik maar 1 echte vriend. beter 1 echte vriend dan een heleboel nep vrienden. alleen hebben die ‘’nep vrienden'’ me wel echt pijn gedaan. weet iemand wat ik kan doen? ik zie het even echt niet meer zitten.


2 reacties

Badge

hey,

dat is fijn ik wil wel graag met je praten maar dat doe ik liever anoniem via het forum.

sorry

oh sorry ik krijg dit niet verwijderd iemand reageerde net

hey, het is inderdaad heel rot dat dit allemaal gebeurt. misschien kan je jezelf afvragen wat er nou allemaal mis gaat en waarom? en ook wat er juist goed gaat. misschien zit er wel een link tussen en dan kan je misschien wel wat oplossen.

over je mentor: maak je geen zorgen, alles op het gebied van leraren valt behoorlijk mee. zij zijn het ook wel na 2 weken vergeten

 

mvg Ye Ah

Reageer