ik voel me rot

  • 5 February 2022
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal ik voel me echt rot en kan gewoon niet slapen ik ben heel onzeker en daar door voel ik me zo rot


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Wat vervelend voor je, zeg… Ik kan begrijpen dat je je rot gaat voelen door je onzekerheid.

Het is best normaal dat je je af en toe onzeker voelt. We zijn allemaal een beetje op zoek naar onszelf en ik denk dat de meeste onzeker zijn over zichzelf en over de mening van anderen. Ik hoop dat het je alsnog lukt om een beetje jezelf te zijn en lekker te doen wat je zelf leuk vind, want dat is echt het belangrijkste. Af en toe onzeker zijn is helemaal oke, maar als het ervoor gaat zorgen dat je je rot gaat voelen, lijkt me dat niet fijn. 

Is er iemand in je omgeving waarmee je kan praten? Bijvoorbeeld vrienden,  familie, je mentor, docenten, huisarts, een vertrouwenspersoon? Een gesprek kan al heel erg opluchten en soms al een deel van het nare gevoel doen verdwijnen.

 Wat betreft de slaapproblemen: misschien heeft dat ook te maken met het feit dat je je niet goed voelt. Als het daar niet aan ligt, kan je natuurlijk altijd even langs de huisarts.

Heel veel succes en ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Reageer