Skip to main content
Vraag

ik voel me op😕

• November 25, 2024
  • 392 reacties
  • 5612 Bekeken

Toon eerste bericht

392 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 7, 2025

Heyy wat vervelend! Ik heb hier ook wel last van. Misschien kan je er over praten met je ouders of iemand anders die je vertrouwt? heel veel sterkte nog xx

• May 7, 2025

Haii ​@Anoniem1508 ,

dankjewel😘❤ Ik praat er al wel over hoor ❤

Veel liefs❤

• May 8, 2025

Heey lieve ​@Cantaloupe ,

Ah wat jammer dat je je al een week zo voelt, maar toch wel fijn dat het zondag wat beter ging hoop voor jou dat het snel weer wat beter gaat en het je wel gaat lukken om af te spreken hopelijk gaat het dan net zo als zondag.  Misschien kun je dit van te voren tegen je vriendin zeggen of misschien is het voor jullie beide al fijn om elkaar te zien zonder steeds te praten? Fijn dat je er wel naar uit kijkt en hoop dat het toch weer wat beter gaat voelen. 💖💖

Veel liefs en knuffel van Spaceflower 💖

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 9, 2025

Hoi lieve ​@Cantaloupe  ik ben het helemaal eens met ​@Spaceflower  en fijn dat het ook leuk en gezellig was! Ik hoop echt dat er voor jou elke dag wat meer zonnestralen mogen zijn zeg maar, en dat dat gevoel wat weg gaat  waar je zo mee kampt. Dikke kus en knuffel! 🫂♥️

Groetjes liefs Tartan XxX

• May 13, 2025

Haii lieve ​@Spaceflower ,

ze weet het al wel hoor en houd er ook wel rekening mee :) ❤ Dikke knuffel terug🤗

Lieve ​@Tartan15 , dankjewel!!😘 Knuffel terug🤗❤

Liefs ❤

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 14, 2025

Hoi, ik ben niet zo vaak op het forum maar ik wil jou ook een knuffel geven! 🫂♥️

Groetjes Tjempie xxx

• May 14, 2025

Heyy lieve ​@Tjempie ,

dankjewel😘❤ Dikke knuffel terug🤗

Veel liefs❤

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • May 15, 2025

Heyy, 

Ik herken me wel dat je zegt van ik wil geen es maar hij/zij is te luid om er zelf uit te komen en dit is echt al een goede stap naar herstel. Je hoeft er ook helemaal niet alleen uit te komen he, daarom denk ik dat een opname wel zinvol zou zijn. Maar alsjeblieft ga je niet vergelijken met anderen met een es. 

Hoe is het eigelijk nu met die 2 psychologen/therapeuten waar je bij de ene wou maar die andere moest dan dat doen enzo? 

Liefs Silence 

• May 15, 2025

Heyy lieve ​@Silence ,

de ene therapeut is vooral voor het es gedeelte en de andere voor de onderliggende dingen, maar dat laatste is nu al een tijdje gestopt..  Heb morgen het gesprek over de opname en hoor er dan meer over..🙈 Ze zeiden iig wel al dat er dan ook wel voor een deel aandacht is voor de onderliggende dingen..

Liefs❤

• May 17, 2025

Heyy,

ik had gisteren het gesprek maar het ging niet zo goed… Van te voren werd door de arts/psycholoog gedacht dat er bij een opname daar ook hulp zou zijn voor de onderliggende dingen, maar dat is er niet.. Ze zijn bang dat als er dan druk komt op het beter gaan eten die dingen weer heel erg naar boven gaan komen en omdat daar dan geen hulp voor is ik vast ga lopen in het herstel en het juist erger zal gaan worden dan nu, de opname gaat nu ook niet door en ze weten ook nog niet wat wel kan helpen… 🙈 Ze gaan wel verder zoeken naar een andere organisatie maar word er nogal moedeloos van en heb weinig vertrouwen meer… 😕 

Liefs❤

• May 17, 2025

Ah wat spijt het me dat je dit meemaakt, begrijpelijk dat je er moedeloos van wordt.  Ik zou je graag willen motiveren om de moed niet op te geven, ookal is dat op dit moment lastig en zie je het zelf niet meer. Maar er kan echt wel de juiste hulp voor je komen dat het nu niet lukt betekent niet dat het nooit zal lukken.  Ik gun het je zo dat je wel de juiste hulp kunt krijgen zeg maar, maar ik snap je gevoel wel 😓💖 ik wou dat ik meer voor je kon doen, je lijkt me erg lief en behulpzaam en het zo fijn zijn als het beter zou gaan.  Kun je er een beetje met je ouders of vrienden over hebben voor wat steun? Sorry ik weet niet goed hoe ik moet reageren en zou je liever een knuffel willen geven. 💖 ik durf het bijna niet te vragen maar zijn er dingen waar je ondanks dit een beetje naar uit kijkt of afleiding in kunt vinden ?😘

Veel liefs en dikke knuffel Spaceflower, geef de moed niet op, er is echt altijd iets mogelijk 💖😘

• May 17, 2025

Heyy lieve ​@Spaceflower ,

dankjewel😘❤❤ Kan er wel over praten hoor maar laat dat op dit moment liever.. :/ Morgen komt een vriendin en kijk daar wel naar uit. :)) ❤

Veel liefs en knuffel terug❤

• May 17, 2025

Fijn dat je erover kunt praten, je bepaald natuurlijk zelf wat en wanneer, maar kan natuurlijk ook altijd hier 😉💖 leuk dat je vriendin morgen langs komt, hoop dat het fijn wordt!

Veel liefs Spaceflower 💖

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 18, 2025

Hey ♥️ ik sluit aan bij ​@Spaceflower , en vandaag hoop ik voor jou op toch een fijne dag met leuke momenten! Kus! Liefs Tover xxx

• May 18, 2025

Heyy,

dankjewel ​@Tover01 ​@Spaceflower 🤗 Het was wel fijn hoor 😊 ❤

Veel liefs❤

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 9, 2025

Heyy, 

Hoe gaat het ondertussen? 

Liefs Silence 

• June 14, 2025

Heyy lieve ​@Silence ,

ik weet het eigenlijk niet goed wat ik erover moet zeggen..🙈 Eten gaat wel wat beter, maar voel me nu alsnog weer heel vaak slap en niet goed.. Denk dat dat ook wel door slapen komt, dat gaat niet zo goed🙉 De zelfhaat en daardoor verdrietig voelen valt nu opzich wel mee maar heb nu vooral vaak een depressief gevoel en niet echt zin in dingen.. 

Ben nu eigenlijk ook wel klaar met alle hulp en ben de laatste 2x ook niet meer mee geweest naar het ziekenhuis, de es word dan alleen maar weer sterker door mijn gewicht/met eten bezig zijn en schiet er niks mee op dus laat het dan maar..😕🙈

Ben nu ook hierom wat minder vaak op het forum, heb er vaak de energie niet voor en weet ook niet zo goed hoe ik op dingen moet reageren, voel me dan ook nep..😕❤

Veel liefs en knuffel, lief dat je er naar vroeg ❤❤