Skip to main content

Hai,

ik ben een paar weken niet naar school geweest, in het begin ging het daarna wel wat beter maar nu weer erg moeizaam. ik ben vandaag 1,5 uur naar school gegaan wat al teveel werd🙁, mocht gelukkig wel de laatste 20 min even niks doen. 

ik heb buiten school ook elke week afspraken in het ziekenhuis of de psycholoog wat wel vermoeiend is😕 

Heeft iemand van jullie dit ook? of een tip?

veel liefs van mij🤗

Hai lieve ​@Boterbloempjee ,

komt echt goed😘 ♥️

en nu niet meer op het forum kijken hoor, je zou stoppen.. neem echt even de rust die je nodig heb, ik vind het super lief dat je helpt maar je moet ook goed voor jezelf zorgen hoor😘🫂♥️

liefs terug🤗😘

Haii,

mijn ouders maken zich er steeds meer zorgen om😕 ik vind het voor hun heel erg, maar de drang om af te vallen is sterker.. 

ik heb nog niet meer genomen dan eerst en gisteren juist minder🙈

liefs🤗

Lieve ​@Cantaloupe ,

dat je ouders zich zorgen maken is niet gek, het is ook een zorgelijke situatie en dat ze dit doen laat zien dat ze super veel om je geven en het beste voor je willen! Ik hoop enorm dat je dit alles laat weten aan professionals zodat ze je de juiste hulp kunnen geven, want dat heb je op dit moment meer dan nodig. Het blijft hoe dan ook lastig voor jou en je ouders, maar zo te lezen doen ze dit voor je eigen best wil . Hoop dat je het toch een kans gaat geven, als dit verder gaat maak je het voor jezelf lastiger.

veel liefs en dikke knuffel 🫂😘😘❤️🍀

Ach lieverd ♥️ ik hoop zo dat je dit om kunt draaien, sorry ik weet niet of ik het goed zeg hoor 😚maar dat het goed gaat komen. Je bent zo'n fijne lieve meid dat dat ik wel persoonlijk bij je zou willen zijn om aan te moedigen en te coachen ofzo 😊 ik denk veel mensen op het forum wel. Geloof in jezelf en de liefde van iedereen om je heen. Heel veel kracht en liefde! ♥️

Liefs, Tover xxxx 

Hai lieve ​@Blub ,

ik snap mijn ouders ook wel hoor😕❤️..ze gaan er morgen ook weer over bellen dat die afspraak die we hadden gemaakt niet gelukt is en het alleen maar erger word..  komt goed😘

liefs en knuffel terug🤗

Hai ​@Tover01 😘

wat lief❤️☺️ dankjewel🫂

liefs🤗

Ahw meis, zelfs ik maak me zorgen nu, ik bedoel, ik ben een of ander meisje op het internet die je verhalen leest achter de naam Anoniem789 en zelfs ík maak me zorgen.. dan snap ik al helemaal dat je ouders zich zorgen maken..  

Je wilt nog niet stoppen met afvallen zeg je, komt dat misschien omdat je eetstoornis vind dat het nog niet erg genoeg is? Als dat zo is, ik zat op het randje van de dood, mijn vetpercentage was zo laag dat het levensbedreigend was en mijn organen het bijna opgaven, was het erg genoeg voor mijn es? NEE, absoluut niet! Het viel toch nog wel mee zei mijn eetstoornis, het viel niet mee, en bij jou valt het ook niet mee. 

Je wilt geen dwang voeding, komaan, laat dat een motivatie zijn, ik zeg dit echt niet om je bang te maken maar als je nu zo voortgaat is die dwangvoeding niet meer ver hoor, dan spreek ik over 1-3 weken. Komaan, laat het niet zo ver komen.. Pff ik zit hier te huilen uit onmacht, ik zou zo graag willen dat je betere hulp krijgt nu en dat we eens zouden kunnen bellen ofzo maar helaas.. 

Je vroeg me over de sondevoeding. Ik heb zelf nooit sondevoeding gekregen, ik was daar zo ontzettend bang van dat dat uiteindelijk de klik heeft gemaakt dat ik dat ging herstellen. Ik heb wel op het randje gezeten; dat ik niet wou eten en dat m'n ouders zeiden, als je dit nu niet opeet dan rijden we direct naar de spoedeisende hulp en dan zal het via je neus binnengaan. Maar van wat ik heb gehoord is sondevoeding, oké maar ook niet echt fijn, vooral het gevoel in je keel was niet fijn dacht ik en je kon daar ook wel wat irritaties door krijgen. Het is een noodoplossing maar liever vermijden x 

Liefs en dikke knuffel

Anoniem789 

Lieve ​@Anoniem789 ,

pff ik wil echt niemand ongerust maken en ik schrik hier ook van😖 ik weet echt even niet wat ik moet zeggen.. maar ik ga nu weer net zoveel nemen als 2 dagen geleden oke?❤️ ik weet dat dat nog steeds te weinig is, maar het is iig weer wat meer..  hoop dat dat je wat geruststelt🫂

liefs❤️

Lieve ​@Cantaloupe ,

Ik vind het al super knap en moedig van je dat je dit gaat doen! Hoop dat je dat volhoud.  Ik geloof in je! 💖😘

Veel liefs en een knuffel 🤗❤️

@Cantaloupe oké ❤️ 

You can do thisss!!! 

Liefs Anoniem789 <3

Zo is het!! Ik geloof ook in jou!! 💪💪♥️♥️

Kus hug 🥰😘 Tover xxx

Hai,

het is niet gelukt om zoveel te nemen als 3 dagen geleden, maar wel een half flesje drinkvoeding meer dan ik eigenlijk eerst wou gaan doen dus hoop dat dat toch een beetje geruststelt <3  

liefs🤗

Haii,

ik had vandaag weer een gesprek en weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen.. ze gaan kijken naar wat voor hulp ik kan krijgen maar dat is wel sowieso thuis😕

ze weet het nog niet 100% zeker welke eetstoornis ik heb maar wel dat ik sowieso een eetstoornis heb en mijn gedrag wel deels anorectisch is, het gevoel dat ik geen echte eetstoornis heb blijft gewoon maar dat is normaal zei ze..

liefs🤗

Heel fijn! Het zijn de kleine stapjes die tellen he! 

Liefs 

Anoniem789 

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Awhh ik vind het allemaal heel heftig en naar voor je! Weet igg dat ik je steun en echt hoop dat het goed komt!! Hopelijk lukt dat halve flesje toch een beetje 😘🍀

Veel liefs en een knuffel 🤗❤️

wat heftig zeg! ik steun je zeker! ik hoop dat je eetstoornis snel is opgelotst maar waarschijnlijk ben je gewoon een super slank en mooi meisje/jongen dus dat je hoeft aftevallen niet nodig is

Lief ​@stitch1234 😘🫂

Haii ​@Anoniem789 ​@Blub ,

ik had nog een vraagje.. ik ben nu snel misselijk van eten terwijl ik dat met meer eerst niet zo erg had, hadden jullie dat ook?.. het kwam er net weer wat uit zonder het echt bewust te doen 🙈

liefs 🤗

Dat het gevoel dat je geen echte/fake eetstoornis hebt is heel normaal, heb ik ook, vooral vroeger. Je eetstoornis overtuigt je eigelijk gewoon van joh valt allemaal wel mee, je hebt helemaal geen eetstoornis, iedereen liegt, zo erg is het niet en dat er helemaal geen probleem is met een 'beetje' afvallen. Dat speelt natuurlijk alleen maar in de eetstoornis haar rol. 

Heb je je eetstoornis al een naam gegeven? Ik heb ook een naam voor mijn eetstoornisstem en dan kan je echt gewoon tegen je es schelden. 'Rot op fucking (...)!'

Om je vraag te beantwoorden, bedoel je echt misselijk of is het precies alsof je je gigantisch hebt overeten aan het kerstdiner met je familie terwijl je helemaal niet zoveel op hebt? Dat 2de heb/had ik heel erg, als je weinig eet krimpt je maag en dan elke keer als je iets eet dan voelt het alsof je precies alsof je 2 giga pakketten friet/patat (geen zin in die discussie) hebt opgegeten terwijl in werkelijkheid heb je misschien 2 sneetjes brood op. 

Het slechte nieuws is: Dat je hierdoorheen moet en je je elke maaltijd zult moeten 'overeten' voor je gevoel..

Het goede nieuws is: na een dag of 3-4 dat je daar elke maaltijd doorheen pushed wordt je maag weer normaal en heb je dat niet meer. 

Oh en ik vind die vragen helemaal niet lastig, ik vind het juist heel fijn om met de ervaringen ik heb, vragen van anderen te kunnen beantwoorden x

Ik zeg ook niet dat ik een expert ben maar ik heb wel gewoon ervaring met die dingen (helaas)

Liefs 

Anoniem789 

Hai lieve ​@Anoniem789 ,

het is gwn echt misselijk zijn.. het gevoel van overeten heb ik niet perse, meer dat ik heel erg op mijn gewicht let en als het een paar dagen stabiel is ga minderen..

liefs 🤗

Oh en ik heb mijn eetstoornis nog geen naam gegeven maar wel een goede tip🙂❤️ ga ik proberen 🫂

Hii, 

Hm oke nee dat misselijk zijn heb ik niet echt gehad.. Zou het misschien een mindfuck kunnen zijn dat je es je misselijk voelt maken? Ik weet het niet hoor maar een es is echt tot veel in staat, zo zie ik mezelf letterlijk dikker worden in de spiegel enzo..

Oké isg, geef je es echt een naam van fuck off, flikker op! Mss iemand uit je verleden die je echt niet mag? 

Ps: Hoe gaat het vandaag?

Liefs 

Anoniem789 

Haii lieve ​@Anoniem789 ,

de diëtist zei gisteren dat het wel normaal was dat als je te weinig eet er dan misselijk van word..

Om eerlijk te zijn gaat het niet zo heel goed🫤 de eetstoornis word alleen maar erger en ik heb wel afspraken om te zorgen dat ik niet afval, maar alsnog lukt het me om net zo weinig te nemen als voor die afspraken.. 

Liefs 🤗

Reageer