Skip to main content

Hai,

ik ben een paar weken niet naar school geweest, in het begin ging het daarna wel wat beter maar nu weer erg moeizaam. ik ben vandaag 1,5 uur naar school gegaan wat al teveel werd🙁, mocht gelukkig wel de laatste 20 min even niks doen. 

ik heb buiten school ook elke week afspraken in het ziekenhuis of de psycholoog wat wel vermoeiend is😕 

Heeft iemand van jullie dit ook? of een tip?

veel liefs van mij🤗

Hii,

Ik hoop enorm dat je motivatie toch binnenkort hebt. Dit gaat anders écht niet goed zo, snap wel dat dat lastig is, maar als het steeds slechter gaat duurt herstel veel langer en dat gun ik je écht niet!! Hoop dat het beetje bij beetje echt iets vooruit gaat en je er gewoon open en eerlijk over bent. Hier doe je dat al super dus dat betekent dat je ergens wil dat het beter wordt. En dat gun ik je ook echt van harte. Hoop echt dat het goed komt allemaal 😖😘 bedoel het goed…💖

Veel liefs en een knuffel 🤗🤗

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

ik weet niet goed wat ik moet zeggen 🫤 maar écht geen zorgen maken hoor, als mijn gewicht zo achteruit blijft gaan komen ze er toch wel achter dat ik minder neem dan de afspraak is🙈

liefs 🤗 

Lieve ​@Cantaloupe ,

😬🙁 zo ver zou ik het niet laten komen hoor.  Denk ook niet dat je dat zelf wil...😖 toch hoop ik echt dat er binnenkort een beetje verandering in komt maar ja..💖

Veel liefs ik geloof in je 🤗

Reageer