Skip to main content

Hai,

ik ben een paar weken niet naar school geweest, in het begin ging het daarna wel wat beter maar nu weer erg moeizaam. ik ben vandaag 1,5 uur naar school gegaan wat al teveel werd🙁, mocht gelukkig wel de laatste 20 min even niks doen. 

ik heb buiten school ook elke week afspraken in het ziekenhuis of de psycholoog wat wel vermoeiend is😕 

Heeft iemand van jullie dit ook? of een tip?

veel liefs van mij🤗

Hm helemaal niet fijn.. Afvallen maakt je ook gewoon moet maarja..  Slaap je genoeg en goed? Anders wat ook nog van eventuele medicatie zou kunnen helpen is melatonine dat is ook iets natuurlijk wat wel vaker wordt genomen bij kleine kindjes. Of muziek luisteren voor het slapen? 

Heel lastig voor je! 

Sorry dat ik het zeg maar het klinkt echt als allemaal eetstoornis handelingen, bepaalde dingen vermijden, bewust afvallen, minder eten dan moet,.. Ik zou dit echt eens met je psycholoog bespreken, je moet niet perse zeggen dat je daarover gelogen/verzwegen hebt maar dat je wel die gedragingen bij jezelf merkt.

Liefs 

Anoniem789 

@Anoniem789 Haii,

slapen verschilt wel😕 vannacht ging het wel redelijk.

ik ga het echt zeggen tegen haar, komt goed❤️ tegen mijn ouders durf ik het niet😕🙁 ben ook bang dat ze schrikken.

veel liefs🤗

Haii,

ik ga mijn psycholoog wel een mail sturen alvast😕❤️ ben bang dat een gesprek nu veel te zwaar is.. 

liefs🤗

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

jee wat super naar zeg, goed dat je je psycholoog een mail gaat sturen. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en je niet meer afvalt, ik geloof in je en weet dat je het kunt!! 

Alle liefs en een dikke knuffel van mij 🤗🥰❤️

Haii,

awh dankjewel lieve ​@Blub 🤗

Pff maar die mail heb ik toch nog maar niet gedaan😕 Ik zit gwn nogal met mezelf in de knoop en was een beetje in paniek, ik weet wel dat ik het moet zeggen maar vind het zo lastig om te doen.. 

veel liefs🤗

Oké top! Ja snap ik helemaal hoor dat je het liever niet tegen je ouders zegt nu. 

Jaa zeker doen die mail!! Dan kan ze daar volgende sessie op inpikken zonder dat jij er eerst over moet beginnen.

Liefs 

Anoniem789 

@Anoniem789 Haii,

twijfel nog wel heel erg maar ja😕 ik denk er iig wel alvast over hoe ik die mail ga schrijven❤️

liefs🤗

Ik zou het echt doen, gaat je echt helpen of je kunt ook een mail sturen met dat je volgende sessie iets zou willen bespreken rondom je eetstoornis. Kijk maar x 

Liefs 

Anoniem789 

Hey ik sluit me er helemaal bij aan en het is echt belangrijk dat ze het komt te weten des te eerder kan ze je helpen en je hebt nu wat meer tijd wat je tegen je psycholoog kan zeggen. Hoop echt enorm dat je het doet 😘 je kunt het echt 

nogmaals alle liefs en hoop enorm dat het snel wat beter met je gaat!!!😘😘😘

Hoi lieve ​@Cantaloupe  ik ben het er mee eens. Je kunt dat echt wel. Kijk ook maar naar ​@Tartan15  bij hem helpt het ook heel goed. Om erover te praten en hulp te krijgen. Dat gun ik jou ook! Je bent zo lief dat je dit echt verdient vind ik. 

Groetjes Tjempie xxx

Haii,

jullie hebben gelijk😘. ik ga het echt doen, beloofd❤️

veel liefs van mij🤗

Hey lieve ​@Cantaloupe heel fijn! Ik hoop dat het goed gaat en goed komt! ♥️😘

Liefs Tover xxx

Hai,

ik heb het nu toch met mijn ouders gedeeld, ze gaan morgen bellen naar de psycholoog.. 

Hii lieve lieve ​@Cantaloupe 

Wat super knap en goed dat je dit hebt gedaan!! Ik snap dat het misschien lastig en dubbel voelt, maar denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt en ben super trots op je, hoop dat je de juiste hulp krijgt die je verdient en dat het snel wat beter gaat en je niet meer afvalt.  Je kunt het, ik geloof in je en écht écht super knap!! Ga nu eerst maar rustig aan doen!😘😘😘🍀🍀

Liefs en knuffel van mij 🤗🤗😘❤️❤️🍀

dankjewel lieve ​@Boterbloempjee 😘😘 pff ze vinden een opname ook het beste en ik wil dat eigenlijk ook… hoop dat dat kan😕 ben gwn helemaal klaar met hoe het gaat

liefs🤗

Wauw super super knap van je!! Ookal was het heel spannend, je hebt het toch maar weer gedaan hé!! 

Liefs 

Anoniem789 

@Cantaloupe .. oh jeetje een opname lijkt me wel ook heftig! Weet je hoelang een opname zou duren en kom je op een wachtlijst? Misschien kun je aan je psycholoog vragen of er meerdere opties zijn..? Maar snap ook wel dat je er klaar mee bent..🙁😥

Veel liefs en kracht 🤗😘

Ahja dit was ik nog vergeten zeggen, mijn opname heeft 4 maanden geduurd. Bij mij had je om je 6-8 weken een mdo met echt iedereen, psychiater, begeleiding van de groep, jezelf, psycholoog eventuele kinderarts,.. 

Liefs 

Anoniem789 

Haii

@Boterbloempjee ik heb echt geen idee.. 😞 weet sowieso nog niet of het uberhaupt wel kan maar morgen hebben we er een gesprek over..  ik zal wel vragen wat er verder voor opties zijn 🙂  ik zou eerder misschien al wel opgenomen worden maar dat is toen niet gebeurd omdat het wel wat beter ging..

@Anoniem789 oh jeetje wat lang😬😥 een mdo heb ik nu ook al wel..

liefs🤗

Hey lieve ​@Cantaloupe  ik vind je dapper en ik vind het zo knap hoe je dit doet! Echt ♥️💪😘

Liefs Tover xxx

Hii lieve lieve ​@Cantaloupe 

Heel veel succes morgen, hoop dat er een goede oplossing komt en het snel weer wat beter gaat!🍀🍀

Veel liefs en een knuffel 💖🤗😘

Veel succes morgen! Denk aan je!

Liefs 

Anoniem789 

Haii,

ik heb het gesprek net gehad.. ze begon zelf over een opname maar dat duurt waarschijnlijk nog wel een paar maanden, maar later hebben we het er verder nog wel over en ik blijf nu in de tussentijd sowieso gesprekken er over hebben. maar ben bang dat dat niet genoeg gaat helpen😕 behalve opname kon eigenlijk alleen gesprekken hebben op de poli en thuis met mijn ouders er bij maar dat laatste wil ik sowieso niet.

liefs van mij🤗

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

vind het een beetje lastig om iets goeds te zeggen, maar het klinkt allemaal wel heftig en zie je zelf een opname zitten? hoop dat je iets vindt wat goed voelt en hoop dat het in de tussentijd al wel iets beter gaat worden. Sorry je hebt hier waarschijnlijk niks aan ☹️😢 maar weet in elk geval dat ik mee leef en hoop dat het beter wordt ❤️

alle liefs en een knuffel, ik geloof in je 🤗🥰

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Jeetje.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen en vind het ook wel lastig. Maar hoop dat het in de tussentijd nog iets beter zal gaan. 💖🍀 en vind het super knap dat je dit allemaal doet, daar kun je trots op zijn 😘

Liefs en een knuffel 🤗💖

Reageer