Vraag

Ik voel me nutteloos

  • 30 April 2024
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hebben jullie weleens zo'n moment waarop je denkt:

“Wat doe ik hier?” 

“Ga ik echt iets doen in deze wereld?”

“Ben ik wel nuttig voor de maatschappij?”

En dan realiseren jullie alle slechte en schamende momenten?

Ik heb dit heel vaak, soms zit ik ergens mijn hobby te doen en dan komen die gedachtes en vragen in minn hoofd en dan vraag ik me af. “Wat doe ik hier nog? Zit ik alleen maar hier te luieren tot mijn dood?”

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge

Heyy, ik heb dit ook altijd.

 

-ik heb geen vrienden

-iedereen haat me (kwa mensen op school en ex vriendinnen en mensen die hij weer kennen) 

-ik heb het gevoel dat ik alles fout doe

-ben vaak alleen

Reputatie 7
Badge +13

Soms heb ik dit ook, maar je moet er gewoon niet aan denken. En als ik er lang aan denk dan denk aan een doel wat ik in het leven wil bereiken 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @candentis 

Overdag heb ik er niet vaak last van, dan ben ik op school en afgeleid. Als ik thuis ben dan hou ik mijzelf bezig met huiswerk en sport enzo.

Soms heb ik er ‘s nachts net voor het slapen last van, dan denk ik een beetje aan wat diepere vragen, zoals “wat komt er na de dood”. En soms kunnen dat soort vragen best heftig aankomen. Maar ik herinner mijzelf dan dat iedereen gewoon nuttig is en dan ik blij mag zijn dat ik die 1 op de 400 miljoen spermacel ben die hier op aarde is gekomen😂

Ik stuur nu wel een lach emoji, maar ik mag er heel dankbaar voor zijn. Dus ik probeer zoveel mogelijk uit het leven te halen!

Liefs, ItzJustin

Reageer