Hii,
Jeetje wat heftig zeg! Kun je er met iemand over praten die je vertrouwd of dit aangeven op school, zodat je geholpen wordt. Dit is natuurlijk niet oké en het is goed dat je contact hebt gehad met veilig thuis, heb je daar al een reactie van gehad? Hoop dat er nog meer gaan reageren en dat het snel wat beter gaat!
Veel sterkte en liefs
Hey @Boterbloempjee super bedankt voor je berichtje. Ik heb het er al over gehad met mijn mentor van school, zij zegt dat ik het met mijn begeleider moet overhebben. Ook veilig thuis adviseerde dat aan. Maar mijn begeleider is net 3 weken op vakantie. Dus ik heb zegmaar wat nodoy om even tot minstens 3 weken te overleven…
Ik wou afgelopen maandag ook al weglopen, uiteindelijk niet gedaan gelukkig....
Hii @Ik_wil_anoniem_blijven ,
Super goed van je dit hebt aangegeven bij je mentor! Wel jammer dat je begeleider nu vakantie heeft. Kun je misschien op moeilijke momenten even wandelen of fietsen buiten met muziek bv of naar iemand toe gaan? Hoop dat je hier iets aan hebt!
Liefs
@Boterbloempjee ik kan altijd naar m'n vriendje toe, dat is superlief en fijn!
Vanmiddag komt begeleiding weer, alleen dat is een invaller. Dus geen idee of dat handig is om het over mijn thuissituatie te hebben. Over een paar weken komt die 'normale' begeleiding weer, ik zal weer even een update geven als ik haar heb gesproken.
In ieder geval dankjewel dat je me probeert te helpen