Skip to main content

Hoi,

Er is superveel ruzie thuis en ik word er gek van. Ik voel me zelfs niet meer veilig thuis, er wordt niet geslagen ofzo hoor. Ik heb zo ontzettend veel spanning en stress daardoor. Ik weet niet wat ik moet doen.

Ik heb al hulp gezocht door veilig thuis te bellen en de kindertelefoon te bellen en te appen. Ik weet niet wat ik moet doen en of dit mentale mishandeling is.

dus mijn vraag hoe kan ik mijn thuissituatie verbeteren? Wanneer is iets mentale mishandeling?

Hii,

Jeetje wat heftig zeg! Kun je er met iemand over praten die je vertrouwd of dit aangeven op school, zodat je geholpen wordt. Dit is natuurlijk niet oké  en het is goed dat je contact hebt gehad met veilig thuis, heb je daar al een reactie van gehad? Hoop dat er nog meer gaan reageren en dat het snel wat beter gaat! 

Veel sterkte en liefs ❤️

Hey ​@Boterbloempjee super bedankt voor je berichtje. Ik heb het er al over gehad met mijn mentor van school, zij zegt dat ik het met mijn begeleider moet overhebben. Ook veilig thuis adviseerde dat aan. Maar mijn begeleider is net 3 weken op vakantie. Dus ik heb zegmaar wat nodoy om even tot minstens 3 weken te overleven…

Ik wou afgelopen maandag ook al weglopen, uiteindelijk niet gedaan gelukkig....

Hii ​@Ik_wil_anoniem_blijven ,

Super goed van je dit hebt aangegeven bij je mentor! Wel jammer dat je begeleider nu vakantie heeft. Kun je misschien op moeilijke momenten even wandelen of fietsen buiten met muziek bv of naar iemand toe gaan? Hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs 🤗

Reageer