ik voel me niet goed in mijn vel

  • 18 July 2020
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo

ik voel mij niet goed in mijn vel.

ik heb wel wat vrienden maar daar kan ik niet echt leuke dingen mee gaan doen zoals uitgaan of zo maar er is wel iemand die ik ken die wel goede vrienden heeft en ik ben daar een beetje jaloers op denk ik en daardoor zit ik niet goed in mijn vel.

gewoon het gedacht dat als hij een bericht stuurt naar een van zijn vele vrienden ā€œ hey gaan we vandaag eens uitā€ en dan heel waarschijnlijk ā€œ ja kom gaan we doen ā€œ terug gestuurd krijgt vind ik al niet zo leuk wand als ik dit stuur naarĀ mijn ā€œvriendenā€ dit terug gestuurd krijgĀ ā€œ ik heb vandaag geen zin of ik heb geen tijd ā€œ ik gun het hem wel maar ik ben er gewoon jaloers op dat hij goede vrienden heeft en ik niet.

dus als jullie tips hebben om aan betere vrienden te komen die wel goed zijn laat het even weten want op dit moment voel ik me gewoon niet echt goed in mijn vel.

Ā 

alvast bedankt voor de antwoorden en tips

mvg joskeĀ 


3 reacties

Ik herken dit hartstikke goed, is er misschien een pretpark in de buurt? Of jullie kunnen gewoon online gamen, of een film kijken bij iemand. Je kan ook in de schoolpauzes met zn allen naar het centrum gaan om wat eten te halen, dat kan de band al versterken.

Ik herken dit hartstikke goed, is er misschien een pretpark in de buurt? Of jullie kunnen gewoon online gamen, of een film kijken bij iemand. Je kan ook in de schoolpauzes met zn allen naar het centrum gaan om wat eten te halen, dat kan de band al versterken.

deze tips zal ik zeker al proberen toe te passen bedankt voor de tipsĀ 

Geen probleem, laat weten hoe het gaat!

Reageer