Skip to main content

Hey allemaal,

De laatste tijd ben ik echt onzeker,namelijk ik voel me echt lelijk. Ik ben zelf Aziatisch en zit op een school waar de meeste wit zijn.Ik werd vaak gepest omdat kinderen denken dat ik lelijk ben maar waarschijnlijk ook omdat ik Aziatisch ben. En het gebeurt niet alleen op school maar ook op straat,zelfs andere Aziatische kinderen vinden me lelijk en zitten me uit te lachen. Ook docenten negeren me of kijken me raar aan. Er is echt niemand die ooit tegen me heeft gezegd dat ik mooi ben,zelfs mijn familie niet.

Ik ben daardoor echt super onzeker en ik wil liever iemand anders zijn. Zo zie ik bijvoorbeeld op social media of op school meisjes met blond haar enzo en dat wil ik zelf ook. Ook heb ik het gevoel dat je die onzekerheid niet zo goed ziet en dat ze wel wat socialer zijn. Sinds ik zelfs echt een introvert bent en totaal niet sociaal ben. Ook heb ik amper vrienden(eigenlijk maar 1)

Ik heb al geprobeerd om make-up te dragen alleen ik weet niet zo goed hoe het moet sinds ik alleen maar weet hoe je mascara en lipgloss moet gebruiken.Maar voor de rest niks. Ik heb ook het gevoel dat ik zelfs met make-up echt lelijk ben.

Heeft iemand misschien tips?

Geen reactie

Reageer