Vraag

ik voel me leeg

  • 19 May 2022
  • 0 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

hoi

 

nou long story short ik voel me vaak heel erg leeg, gewoon geen gevoelens. veel mensen vragen dan of er iets is want ze vinden dat ik dan boos of verdrietig kijk en daar kom ik werkelijk waar met m’n hoofd niet bij want er is dan ook niks aan de hand. dit is al zeker voor 4 jaar aan de gang. in t eerste jaar was t echt shit toen ging het beter en sinds 1,5 jaar is het weer flink bezig

ik heb maar 2 moods of heel erg leeg of juist blij. en dit kan letterlijk op 1 seconde veranderden. mn vrienden zeggen dat ik echt blijer moet worden anders mag ik niet meer bij hen zitten tijdens de pauzes. maar ik snap het gewoon niet want ik ben niet verdrietig of iets ik ben gewoon neutraal. ze zeggen ook dat ik niet zo moet stressen over alles en gewoon moet denken yolo maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ik kan namelijk niet denken oh hahah laten we dat doen funny nee ik ben best serieus over alles en dan heb ik er gewoon geen zin in, klinkt echt als een perfecte party pooper dit 

wat moet ik met deze gevoelens? ik denk dat ik misschien bipolar heb (voor de duidelijkheid dit is geen zelf diagnose gewoon iets wat zou kunnen). ik ben al regelmatig naar psychologen geweest maar dit helpt mij niet. 

 

ik heb niet duidelijk aangegeven wat ik hiermee wil bereiken sorry. ik vraag me gewoon af hoe ik terug blij kan zijn ik wil niet terug naar een psycholoog en ik wil er het liefst zo min mogelijk over praten. 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer