(tip, lees eerst mijn andere topic) Het gaat slecht. Slechter. Ik weet niet hoe het komt. Ik voel me gewoon ontzettend leeg, suf, uitgedoofd. Ik voel geen boosheid, blijdschap, angst, verdriet, nee ik voel me gewoon leeg. Met de vriendin die weet van mijn eerdere faalangst gaat het ook niet echt goed. Zij wordt ook minder zelfverzekerd, zegt dat ze nooit blij met zichzelf kan zijn en voelt zich alsof ze er niet bij hoort. Ik probeer haar met heel mijn vermogen op te vrolijken en te helpen, omdat ik weet hoe het voelt, en dat is verschrikkelijk. Maar daardoor durf ik haar niet te zeggen hoe het nu met me gaat, wat betekend dat ik er met niemand over kan praten. Alstjeblieft, is er iemand die me kan helpen? En nee, ik wil mezelf niet snijden en ik wil geen zelfmoord plegen, dus stuur me alstjeblieft niet naar 113 ofzo, maar ik voel me gewoon zo rot
Hey wat rot voor je , ik snap hoe je je voelt
misschien is het leuk om samen een keer een gezellig weekendje met je vriendin door te brengen dat vinden jullie vast gezellig en is misschien een goede afleiding
Hey
ik vind het heel erg dat je je zo voelt. Ik was zelf ook altijd heel onzeker. Ik had problemen met mezelf en met contact maken met mensen. Dat heeft 15 jaar geduurd. Vorig jaar voelde ik me het zelfde als jou en heb ik helaas een depressie gekregen. Maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Als ik jou advies mag geven zou ik dingen die je eng vindt gaan doen. Als je bijvoorbeeld bang bent om contact met mensen te maken ga buiten lopen en probeer inplaats van weg te kijken mensen aan te kijken en te knikken. Je zult zien dat je na een tijdje meer zelfvertrouwen gaat krijgen. Of probeer te denken aan de dingen die je goed kunt. Ik weet zeker dat je heel veel dingen goed kunt en dat er heel veel dingen zijn die mensen leuk aan jou vinden ookal denk je zelf van niet. Ik dacht eerst ook dat niemand mij leuk vond en iedereen mij saai vond omdat ik zo stil was. Maar toen ik langzaam iets met van mezelf ging laten zien zag ik dat mensen positieve reacties op me hadden . Probeer van jezelf te houden. Het begint allemaal bij jezelf
xoxo
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.