Skip to main content
Vraag

Ik voel me kut, en ik kan niet stoppen met denken

• February 16, 2026
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

marpuf

[Mijn spelling is verschrikkelijk]

Sinds dat ik recent 15 ben geworden ben ik steeds meer aan realiseren dat tijd wel echt veder gaat het gaat niet snel maar ook zeker niet langzaam! Nu lig ik hier weer in me bed me met kut gedachtes van ohh… dan begin iedere avond weer te denken van was ik maar later geboren of was ik just niet geboren! Want ik word heel verschrikkelijk bang van dood gedachtes denked dat ik iedere dag limiet heb op alles, alles moet optijd dat is dan ook weer niet goed dat vind die weer niet en tijd gaat snel en dood dit dood zo dan lig ik nu weer met gare gedachtes Ik ga toch dood waarom doe ik dit weer PROBLEEM IK WIL HELEMAAL NIET DOOD VIND VEELT TE LEUK EN WIL VEDER MET ME STUDIE EN DINGEN DIE IK LEUK VIND EN ALLES en er is zo veel leuk ik heb recent vriendin en ik weet wat ik wil doen etc. 

De vraag eigelijk is is er iets of een weg dat van deze verschrikkelijk dood gedachtes kan af komen want echt kut maakt leven stuk zwaarder

1 reactie

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • February 24, 2026

Hoi ​@marpuf ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je de situatie rondom je gedachtes kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon