Skip to main content

Hoi ik ben een jongen van 15 jaar en ik val zelf ook op jongens de laatste tijd heb ik het idee dat ik door veel mensen niet geaccepteerd wordt en daardoor gaat het steeds slechter met mij.

twee jaar geleden was ik erg suïcidaal en depressief ik deed aan self-Harm en ik denk dat dit allemaal weer terug komt aangezien het steeds slechter gaat.

ik voel me zo kut en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

ik wil er ook niet met iemand over praten want het gaat in huis en zo al niet zo goed dus ik wil er ook geen mensen mee lastig vallen.. 

wat kan ik doen?

ik zou er met een vertrouwd persoon over praten . als dit niet lukt of je durft het niet , kan je altijd therapie zoeken . als dat nog niet lukt zorg wel dat je goed voor jezelf zorgt  jezelf niet de schuld geven .  hoe moelijk het ook lijkt , en zorg vooral de je niet in je lichaam gaat snijden want dit maakt het alleen maar erger .

hoopt dat dit een beetje helpt ❤️❤️❤️❤️

Hii @Anonymous1909 ,

Wat naar om te lezen dat je niet geaccepteerd wordt.  Je zegt dat je je er niemand mee wilt lastig vallen, maar je uiten en emoties delen is zeker niet iemand lastig vallen en mensen zouden juist blij zijn dat jij ze in vertrouwen neemt en willen je steunen en helpen.  Daarnaast kun je ook een brief schrijven en die geven aan een vertrouwd persoon. Als dit echt geen optie is zou je je gedachten en emoties kunnen opschrijven om wat rust te creëren, of chatten/ bellen met 113 voor advies.

Veel sterkte hiermee. 

Liefs 🤗☘️

Reageer