Skip to main content

Hi, dit ben ik en ik voel me de laatste tijd echt zo kut… 

Het komt door mijn ouders, school en gewoon het gevoel van binnen. het is pas begin schooljaar en ik heb nu al een 1 kunnen halen voor Latijn, die heb ik in een 6 mogen veranderen, maar mijn ouders zijn nog steeds heel boos en ik mag nu tot kerst niet meer naar buiten met mijn vrienden. 

Op school wordt ik vaak beledigd omdat ik Russisch ben en van K-pop houd. Ook wordt ik vaak nerd genoemd, omdat ik van lezen houd.

Ik mag mijn telefoon nu niet meer na school gebruiken omdat ik er te veel opzit, dat vindt ik heel jammer en mijn moeder wilt ook mijn tiktok en snap verwijderen. 

Ik heb vandaag ook mijn ortho afspraak gemist en mijn ouders zijn boos omdat het geld kost en wij hebben niet zo veel geld, nu krijg ik mijn zakgeld niet en is mijn geld van mijn pas afgehaald. 

Ik wordt ook de hele tijd aangesproken dat ik met oortjes loop, maar ik wil gewoon deze wereld niet voelen.

Vandaag heb ik mezelf voor de eerste keer gesneden (op mijn bovenbeen), het voelde heel fijn. Maar nu ben ik bang dat iemand het gaat zien.

Ik weet niet wat ik kan doen, en ik voel me gewoon echt slecht

Bedankt voor het lezen!

Hey, wat kut voor je. Misschien moet je gewoon met je ouders erover hebben dat je ze te streng vind doen met cijfers en je kan met hun afspraken maken over je telefoon gebruik. Van die mensen op jouw school zal ik gewoon proberen er niks van aan te trekken en gewoon blijven doen wat je leuk vind:)

Reageer