Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik zit laatste dagen totaal niet lekker in mijn vel en voel me maar kut. Ik weet 99% zeker wat hier de reden voor is, ik weet alleen niet wat ik nu moet. Iemand die tips heeft ofzo of die kan helpen?

 

(Oeps, zie nu pas de spellingsfout in de titel, sorry. Klinkt eigenlijk erg verkeerd :| )

 

Alvast bedankt!

Hey!

Je weet zelf al wat het probleem is, maar je hebt nog geen oplossing denk ik.

Wat ik je aanraad om alles duidelijk op te schrijven ergens, alsof je een opdracht van school maak. 

Doe het zo: 
Titel: Ik voel me kut
Reden A, oplossing reden A 1, oplossing reden A nummer 2, etc.
Reden B, oplossing reden B 1, oplossing reden B nummer 2, etc.

Vaak helpt dit, zo weet je heel duidelijk wat je zelf wilt en eventueel beter hulp zoeken. 

Hoop dat dit helpt!
Groetjes, Sano07


@Sano07, bedankt voor het idee!

Ik ga morgen een heel verhaal er over in een schrift schrijven denk ik. Ik heb inderdaad er nog geen oplossing voor, dat komt helaas gedeeltelijk omdat 'het probleem' niet helemaal aan 'mijzelf' ligt.

Bedankt voor je reactie!!


@Sano07, bedankt voor het idee!

Ik ga morgen een heel verhaal er over in een schrift schrijven denk ik. Ik heb inderdaad er nog geen oplossing voor, dat komt helaas gedeeltelijk omdat 'het probleem' niet helemaal aan 'mijzelf' ligt.

Bedankt voor je reactie!!

Geen probleem! Veel succes met het schrijven en kom vooral terug als je hulp nodig hebt!


@Sano07, het is geschreven, meerdere A4'tjes haha.

Voel me alleen nog niet veel beter, ben nu ontzettend moei. Dit ligt aan mijzelf en is mijn probleem hahah.


Reageer