Skip to main content

Ik voel me gewoon klote me pa is ziek ik zit zelf al 4 jaar thuis heb geen vrienden iedereen zit al in het 3 de en ik zit nergens ik zit eenzaam thuis me pa is doodziek we hoorden 9 maanden geleden dat hij darmkanker heeft maar het gaat ,o slecht met hem affentoe weet ik het niet meer heb een jaar geleden ook me vinger opengesneden ik kan het niet meer aan

Haii lieve ​@Momoomo ,

wat heftig voor je😕 waarom zit je al zo lang thuis? krijg je hulp voor hoe je je voelt?

liefs van mij🤗

@Cantaloupe ik heb spanningshoofdpijn en ik heb een achterstand in me hoofd en ik heb prikkelverwerking stoornis en angst stoornis dus ja ik krijg in januari cognitieve gedragstherapie maar ik weet het gewoon niet meer

@Cantaloupe ik wil ook heel graag vrienden maar heb niemand

@Cantaloupe iedereen verlaat me had een vrienden heeft me gedumpt ben naar een andere school gegaan nooit meer ietss gehoord van iemand ik zoek gewoon iemand waar ik gewoon mee kan praten ofzo

Haii,

wat rot voor je dat je geen vrienden hebt😕 hmm kan je op school niet iets doen bij de schoolkrant of theater?  dan kan je toch wat contact maken ook al ga je verder niet naar school🙂

liefs🤗

@Cantaloupe ik zit op het moment niet op school sta ook niet ingeschreven op school dus ja...…

Hai,

ik moest even hier aan denken, misschien is er voor jou ook zo'n soort plek?

https://jeugdjournaal.nl/l/2515626

liefs🤗

@Cantaloupe ik zal eens kijken dankjewel☺️

Hi,

Wat naar voor je dat het zo slecht gaat.

Ik zit zelf al bijna 2 jaar thuis en weet hoe naar dat is. Ik heb soms laat van stress, verdriet en eenzaamheid. Tegen stress helpt bij mij een verzwaringdeken of verzwaringsknuffel, dat dat geeft een diepe druk op je lijf waardoor je je ontspannen voelt (er zijn ook mensen die dit juist niet fijn vinden).

Je zegt dat je graag vrienden wil en dat snap ik volledig, misschien kan je op dit forum en topic openen met als titel ‘wil er iemand met mij praten’ of ‘ik zoek vrienden’ en dat zet je er wat informatie in over jezelf. Dan kan je in die topic met mensen praten die misschien wel dezelfde interesses hebben of benieuwd zijn naar hoe jij bent.

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Als je jezelf erg hebt verwond, in nood kan je altijd 112 bellen of naar de huisarts.

Dank je wel

Reageer