ik voel me genegeerd en niet blij

  • 12 June 2023
  • 0 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb profiel week vandaag. Het is de bedoeling dat we allemaal leuke dingen met school gaan doen maar ik heb het niet leuk. Ik heb het kut. Het is al 32 graden en ik voel me al een beetje misselijk. Ik doe de eerste activiteit met dit meisje waar ik mee ben bevriend. Het was leuk maar ook een beetje saai.

De tweede ronde gingen we graffiti doen. Helemaal leuk totdat ik erachter kwam dat we met z'n tweeën of drieën moesten. Ik ging met 2 van mijn vriendinnen. Ik was een beetje afwezig en zat te dissocieren na een tijdje. Blijkbaar hadden ze al een heel plan zonder mij bedacht. Ik vond het wel oké en begon met de verf te spuiten totdat het een beetje mislukte. Een van mijn vriendinnen begint commentaar te geven. Ik vertel haar dat het wel lukt. Ik ga door en ze begint me te vertellen dat ik gewoon moet stoppen ermee omdat het toch erger wordt. Ik vond het juist beter gaan dus ik zeg dat. We hadden allemaal ons eigen stukje dus het was toch niet alsof het haar graffiti had bederft.  Ze begint een beetje geïrriteerd te worden en ik snapte niet waarom. (Nu denk ik omdat ik zei dat ik het niet mislukt vond?)

We hebben pauze en hun 2 beginnen over ijsjes halen. Ik vind dit goed. Het is toch warm. Die eerste vriendin begint over hoe we te laat gaan komen voor het ijs en voor school. Het was 11 uur en we hadden pauze tot kwart over 12. Het lopen naar de ijs salon is 10 minuutjes. Ik zeg dat we er wel komen optijd. We komen er en ze wachten niet eens totdat ik mijn ijsje heb en ze lopen gewoon weg foto's te maken. Ik stel voor om te gaan zitten. We hadden nog 30-40 minuten pauze. Maar nee. We gaan lopend door. Ik maakte snel een foto van mijn ijsje en ze zijn gewoon weg. Ik loop hun kant op en wordt vertelt om op te schieten. 

Uiteindelijk stopte ik met praten want ze waren al 2 meter voor me en luisterde niet. Ik heb dan ook maar iets van 5 dingen gezegd tegen andere mensen en het boeide hun niet dat ik niks zei. We kwamen op school aan. Het was kwart voor 12. En ze gaan zitten. Ik sta op tond 11:50 en ga naar de wc, daarna loop ik naar het volgende lokaal toe en hun zeggen weer niks. 

Het is nu half 1

Ik heb niks tegen hun gezegd sinds 11:40 

 

En ik dacht echt serieus dat wij vrienden waren. Ik weet niet wat er mis is gegaan maar nu is dit aan de hand en voel ik me gewoon kut en slecht en ik wil huilen. 

 

Ik weet nu al dat het moment dat ik thuis kom ik gewoon instort en ga huilen want ik snap er helemaal niks van. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer