ik voel me eenzaam en stom

  • 22 March 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
Badge

elke keer heb ik het gevoel dat iedereen mij niet eens wil zien of mij niet mag of dat er iets anders is dat ik heb gedaan en ik weet gewoon niet wat ik moet doen en ik zit de hele tijd in een hoekje in mijn kamer aan het piekeren en als iemand me belt dan probeer ik te doen dat er niets is en ik ben bang als ik het tegen iemand i dat ze boos worden en dat de niet meer met mij willen spreken :( en dit doe ik allemaal op school dus het is moeilijk om niet gezien te worden dat ik op de kindertelefoon website zit

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

edit: ik was bijna betrapt

 

hey,

Een beetje een onduidelijke tekst. Klopt het dat je het gevoel heb dat niemand je wil zien en heel veel pieker. Dat je dat tegen niemand durf te zeggen? Dat is wat ik eruit kan halen.

zo ja: piekeren kan je  afleren (makkelijker gezegd dan gedaan), zoek bijvoorbeeld afleiding als je merkt dat je aan het piekeren bent. En er is bijna altijd wel iemand die je wilt zien, misschien je familie?

 

sterkte!

Reputatie 1
Badge

Hey Meh

Ik heb misschien een tip voor jou. Schrijf al je gedachten in een boekje en geef het dan aan iemand af. ZO kunnen die personen je beter begrijpen en gaat alles goed komen.

Groetjes

Reageer