Vraag

Ik voel me eenzaam en ik ben denk ik depressief

  • 16 February 2016
  • 8 reacties
  • 659 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb geen vrienden, ik zit altijd alleen thuis terwijl anderen naar een disco zijn bijvoorbeeld. Ik wil ook graag vrienden met wie ik kan afspreken. Op school mag niemand me. Ze zeggen altijd dat ik irritant ben of dat ik lelijk of raar ben. en als we in groepjes moeten samenwerken moet ik altijd bij de (nogminder) populaire kinderen. Ik zit heel vaak thuis te huilen en ik denk heel vaak wie zou het erg vinden als ik dood ga of wie zou op mijn begrafenis komen.

8 reacties

En ik haal daardoor ook hele slechte punten
zelfde ik voel me kut, eenzaam, tekort aan communicatie met vrienden. ik voel me minderwaardig, wisselende stemmingen soms heb ik gwn zin in leven, maar als ik dan naar school ga voel ik me weer kut neerslachtig, moe, realiseer ik me weer dat ik totaal geen vrienden heb. mensen praten met me maar pesten me niet sinds ik wel normaal ben, maar ik wil gwn bij de klas horen, maar ik pas er gwn niet bij.

het zou handig zijn als ik ergens afleiding mee had heb dan alleen maar denken, maar dan verveel ik me weer. ik denk er ook aan om te roken, maar van m'n ouders mag het niet. ik ben het gwn zat, ik heb geen suicidale gedachten , dat gaat te ver, ik weet dat ik nog een toekomst heb alleen ik moet nog ff volhouden, net als jij.


als ik dit weer lees wordt ik weer agressief, altijd alleen, geen vrienden. einde op het schooljaar dump ik meestal m'n vrienden, en begin ik weer aan nieuwe om vervolgens weer de routine door te moeten gaan. op m'n 13e risperdal binnen getieft zodat ik niet depressief ben en druk ben. Fuck dit serieus, kut leven.
Lieve n.iemand,
Dat is niet leuk dat jij je zo voelt.
Weet je ook waarom ze je niet mogen. Er zullen toch wel mensen die je wel mogen.
Misschien kun je er met iemand over praten met je mentor of een vertrouwingspersoon op school.
Die kunnen je helpen ik spreek uit ervaring.
En ik weet hoe het voelt als je denkt hoe zou het zijn zonder mij.
Dat zijn nare gedachtes.
Probeer niet zo te denken.
Tips van mij voor als je nare gedachtes hebt:
•doe oordopjes in je oren en luister muziek probeer dan je hoofd leeg te maken.
•begin een dagboek en schrijf daarin.
•schrijf gedichten,verhalen of teken wat je voelt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Xxx sissi
Hey n.iemand,

Ik heb het ook. Ik had vrienden maar ben ze kwijtgeraakt. Ik heb nu niemand meer en lig soms ook alleen maar te huilen. Over mij zegt ineens ook iedereen dat ik irritant en vreemd ben. Ik ben soms ook ten einde raad en ben ook vorig jaar van school veranderd. Alleen op deze school is het alleen maar slechter geworden en nu ga ik de derde klas weer op een andere school doen. Ik denk vaak aan zelfmoord en weglopen. Dat laatste heb ik overigens al eens gedaan. Ik hoopte dat het mijn problemen zou oplossen maar daardoor is het alleen maar erger geworden. Ik heb meestal ook het gevoel dat er niemand is die om mij geeft en ik denk ook niet dat er iemand om mij zal huilen als ik dood ben. Ik kan mijn verhaal ook moeilijk aan iemand vertellen en kan slecht mijn gevoelens uiten. Ik ben begonnen met random verhalen schrijven, veel hardlopen en constant muziek luisteren. Als ik dat doe vergeet ik veel nare dingen en denk even nergens aan. Het voelt ook goed om mijn verhaal kwijt te kunnen op dit forum en in mijn eigen verhalen. Ik weet niet of ik je met deze reactie echt help, maar hopelijk heb je er iets aan!

Veel succes!
XX, Coolboy02
Ik wil ook verhalen schrijven maar die papieten gooi ik altijd weg omdat ik niet wil dat iemand het leest. Waar verstoppen jullie die meestal?
Schrijf bijvoorbeeld op dit forum? Niemand die het vind en je mag kwijt wat je zelf wilt. Je kunt ook een blog beginnen.
Dankje, jullie verhalen helpen me echt. Ik weet dat ik niet alleen ben, want ik heb jullie.
Ik heb letterlijk precies hetzelfde...

Reageer