Vraag

Ik voel me dik ( ben ik ook)

  • 24 April 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Ik ga deze week op vakantie naar een warm land. Natuurlijk moet je dan korte broeken dragen, en daar ligt het probleem. Ik heb hele dikke lelijke benen. Ik probeer te kijken of ik afgevallen ben met broeken te passen van vorig jaar, en ik trek dan een lange broek aan die vroeger best strak zat en hij zit nu losjes😆 Maar als ik dan een korte broek doe is het heel strak en dat snap ik niet. Ben ik nou afgevallen of dikker geworden? En ik weet nou niet of ik gewoon veel muscle heb of ik gewoon veel vet heb. Dus zou iemand me kunnen helpen? Ik voel me heel erg onzeker over me benen, want als ik naar de  meiden kijk in de klas (ik ben ook een meisje) zie ik allemaal slanke mooie benen en dunne meiden. Dan kom ik aan als een varken. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ten eerste je mag gewoon lekker aantrekken wat je wilt:) en ten tweede als je je niet comfy voelt in een (te) korte broek voor jouw gevoel doe je eentje aan die voor jou fijner voelt bijvoorbeeld een kniebroek of kuitbroek. Of een fijne zomerjurk van dunne stof. Ik noem maar iets. Niet vanwege je benen, wmb maakt het niet uit hoe iemand gebouwd is en wat zij of hij aantrekt, maar omdat jij je er zelf comfy in mag voelen. En als dat toch een leuke korte broek is, f*** them, lekker puh, jouw keus! 😉💪 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Wat @Tartan14 zegt,

Trek je er niks van aan!

Mensen oordelen veel te vroeg.

Trek gewoon aan wat jij fijn vind.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah

 

 

Reageer