Vraag

Ik voel me buitengesloten

  • 16 August 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Heyy ik ben 15 en ik ga naar het 4de schooljaar allen nu is het zo dat ik me buitengesloten voel op school. Ik voel me buitengesloten in me klas maar ook laats bij me vrienden. De reden dat ik me buitengesloten voel bij me vrienden is omdat ik er achter kwam toen het uitwas met me vriendin dat ze nooit echt me vrienden waren alleen weten hun niet dat ik hun niet als me écht vrienden zie. Ik blijf bij hun zitten is omdat ik zelf moeilijk vind om vrienden te maken. Ik voel me oprecht buitengesloten omdat ik weet dat ze niks om me geven. Is er tips hoe ik het best aan hun kan vertellen of hoe ik nieuwe vrienden kan maken 

 

Groetjes Primrose 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Denk dat je het beste nieuwe vrienden kan maken buiten je klas dat je bijvoorbeeld in de aula kan kijken of iemand alleen zit en met die gene kan praten

Reputatie 5
Badge +3

Ten eerste: stop met zitten bij die mensen. Sluit contact met hun af desnoods blokkeer je ze. Verder zou ik voor de 4e(welk niveau doe je?) naar mensen die je niet kent of die je aardig lijken toe te stappen en gewoon een gesprek met ze beginnen. Je kan dan zelf uitmaken of je met hun bevriend wil worden. Voor de tijd dat je dan alleen in de pauze zit zou ik gewoon lekker muziek gaan luisteren want dat is ontspannend en logisch als je alleen zit.

Hoop dat je wat aan mijn tips hebt!

Groetjes Archer 

Badge

Dankjewel voor de tips ik ga ze zeker gebruiken ❤❤❤❤

Reageer