Vraag

ik voel me anders

  • 31 July 2018
  • 7 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oke dus dit klink mis een beetje raar maar ik voel me eigenlijk niet helemaal mens ik voel me meer wolf en die heb ik al sinds ik heel jong was (al vanaf 6 jaar of jonger) ik ging bijv altijd huilen zoals wolfen rennen op 4 poten en ik gedraagde me heel erg als een wolf en dat heb ik nu nog steeds bijv als ik boos ben dan ga ik grommen, bijten en krabben mijn tanden zijn ook best wel scherp en dat is me ook altijd al opgevallen en me nagels groeien HEEL snel terug maarja ik voel me dus heel erg als een wolf en ik voel ook een connectie met de wolf, weer iemand mischien wat dit kan zijn?

7 reacties

Misschien staat er op google iets?
Ik zou het echt niet weten.
Hey,
Dit klinkt (denk ik) een beetje alsof je otherkin bent? Geen idee, heb er geen verstand van maar ik zou het eens googelen. Otherkin mensen zijn mensen die zich echt een dier voelen, dus dat kan het wellicht zijn.

Gr,
Kweenie
Hoi

Je voelt je eerder wolf dan mens. Wat je hiermee moet weet ik niet. Vind je het vervelend? Misschien kan je er met je huisdokter over praten.

Voel je je fijn in het bos? Je kan gaan wandelen, en misschien kan je daar je wolvenidentiteit uitleven.

Groetjes
x
Ik snap je wel ik voel me niet echt ene mens ook niet echt een dier (weet niet echt wat?)

Maar ik denk dat je je echt hele goed gat voelen op cosplays daar kan je je wolven zelf zijn en helemaal verkleed als wolf (als je wilt) iedereen daar is zowat verkleed en respecteer elkaars pak super gezilg dus wie weet vind je ook nog wel een mede wolf ?

Veel suc6 en vooral plezier❤️
Hoi
Je voel je meer wolf.
Het kan zijn dat je in je vorige leefen een wolf was.
Sommige menssen nemen hun vorige leefen naar dit leefen.
Maar dat weet ik niet zeker dat dat het geval is.


Gr angelv
Je kunt toch geen vorig leven hebben
Dis dan denk ik dat je misschien ooit wat je je niet kan herinneren een ervaring hebt gehad met de wolf ofzo

Reageer