Vraag

Ik voel me alleen, tips?

  • 24 March 2023
  • 0 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Hoi, Mijn naam is aaaa. Ik ben 16 en zit nu in m'n examen jaar op de middelbare. En ik ben bang dat ik na school (volgende week dus) geen vrienden meer heb. Ik heb wel wat mensen waarmee ik omga maar ik praat nooit/zelden met hun buiten school ook zie ik hun niet echt als goede vrienden (andere interesses, andere vibe, en allemaal meiden (ik ben een jongen)). Ik voel me dus vaak als ik met hun ben al heen eenzaam en ik ben bang dat dit veel erger gaat worden want ik heb zegmaar geen social skills. Ik ben daarom dus bang dat k op 't MBO volgend schooljaar geen vrienden kan maken en dat ik daar nog erger alleen ben dan dat ik nu ben.

 

Er zijn een paar mensen die ik aardig vindt (nog van de basisschool) en mag maar met hun ga ik weinig meer om en ik durf hun niet echt te berichten… Ik weet ook niet of het slim is om na een paar jaar ineens oude vrienden terug te zoeken (is dat raar?). Ergens lijkt het toch de beste optie maar idk.

 

Wat zal ik doen.. Proberen de "slechtere” vrienden te behouden, Oude vrienden (die k mis) terug proberen te krijgen, Proberen nieuwe vrienden te maken met niet bestaande praat skills. tips graag.

 

P.S sorry dat dit bericht verschrikkelijk is geschreven, Mn schrijf skills liggen ergens in Tokyo volgensmij 😂🤣.

Anyways, Bedankt.


0 reacties

Geen reactie

Reageer