Vraag

ik voel me alleen en raar

  • 17 December 2020
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 5 reacties

Hoi ik ben 13 jaar en ik kan soms de hele dag huilen ik lig liever de hele dag een film te kijken alleen in me kamer , als ik naar school gaat en ik ben op school doe ik heel anders dat ik echt ben niemand heeft het door ene kant beter andere kant ook wel weer lastig mijn docent weet er van want ik wis als ik het nu niet doe dan kom ik niet verder ,ik heb er echt heel erg over getwijfelt om het tegen haar te zeggen ik was altijd bang als ik het zeg wat zal ze dan denken dat ik raar bent zulke dingen en ik denk de hele dag na . Als jullie tips hebben ik hoor het graag


5 reacties

Heyy

Je mag dat soort dingen niet verzwijgen, als je je niet goed in je vel voelt moet je daar met iemand over praten. Je mentor, je ouders, iemand anders. Het helpt echt om te praten over je problemen!

 

Badge

Hey bedankt . Ja kijk ik vind het altijd heel lastig om met iemand er over te praten ik ben altijd bang wat zal ze dan zeggen zulke dingen.

Hey bedankt . Ja kijk ik vind het altijd heel lastig om met iemand er over te praten ik ben altijd bang wat zal ze dan zeggen zulke dingen.

Ik snap wat je bedoeld. Je hoeft het ook niet aan gelijk iemand te zeggen. Iemand waar je je goed/veilig bij voelt. Een familielid, een leerkracht, een vriend/vriendin. Het werkt wel echt.

Je kunt ook proberen je gevoelens op een andere manier te uitten. Dan bedoel ik bv tekenen, of brieven schrijven (hoef je niet per se te verzenden ofzo) sporten, dat soort dingen. Probeer een beetje dingen en ontdek voor jezelf wat het best werkt voor je.

Succes!

Badge

Hey ik zit ook op voetbal ik merk heel erg als ik voetbal dat dan al mijn gedachtes op 0 staat dat ik nergens aan denk dat ik mezelf alleen focust op de bal en niet op hoe ik mij voel . Ja ik vind het zelf lastig om mijn gevoel te delen ik heb elke dag zo van was ik maar open met vertelle maar dat is jammer genoeg niet zo

Reputatie 3
Badge +3

got the same. zoals al is gezegd, praat erover en probeer jezelf niet verder de put in te duwen. you can do it

ik hou van je, x

Reageer