ik voel me alleen en leeg

  • 24 October 2019
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hoi tis je boy weer met zn problemen

ik ben afgelopen zomervakantie van school veranderd waardoor ik nu moeilijk vrienden maak. Ik zit op speciaal onderwijs en ik mag hier eigenlijk vrijwel niemand ik ben de enige die een beetje degelijk Nederlands kan.. ik heb gewoon behoeft aan iemand die van me houdt en me knuffels geeft waneer ik me kut voel denk ik 


1 reactie

Hey Bas

 

Wat jammer dat je je zo eenzaam voelt. Ik kan me voorstellen dat een school waar je nauwelijks hechte contacten hebt ontmoedigend kan aanvoelen. 

 

Ik stel voor dat je, eventueel in andere klassen en jaren, rondkijkt of er iemand is die je graag beter zou leren kennen. Moest je zo iemand opmerken kan je naast diegene gaan zitten of diegene aanspreken rond bv. iets school gerelateerd. Op die manier zou een gesprek en eventuele vriendschap zich kunnen ontwikkelen. 

 

Als school je niet de plek lijkt om vriendschappen te sluiten, zou je die op een andere plek kunnen zoeken. Een hobbyclub bijvoorbeeld. Je zou het oppikken van een sportdiscipline of muziekinstrument kunnen overwegen, of eventueel naar een kunst- en tekenschool gaan. Op een plek waar personen rondlopen met gelijkaardige interesses, bestaat een mooie kans om fijne mensen te ontmoeten. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer