Vraag

ik voel me alleen Alleen

  • 17 November 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Ik voel me heel alleen op school ben sinds kort 12 en ik ben al 5 jaar depressief sinds kort heb ik dit overgemaakt aan mijn juf zij is heel aardig en heeft mij veel geholpen. Ik probeer nu een manier te bedenken (samen met mijn juf) om dit te openmaken naar mijn ouders. ik voel me dus alleen en word gezien als een nerd en en social outcast alsof als je met mijn vrienden word niemand meer met je wil omgaan. ik heb tips nodig voor het openmaken naar mijn ouders. hopelijk kan iemand mij helpen. alle tips worden gewaardeerd. ik ben een paar weken geleden gestopt met snijden. help me. alsjeblieft.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wat kut dat je je al zo lang zo voelt. Wel goed dat je bent gestopt met snijden. Als je het je ouders niet goed alleen durft te vertellen zou je het misschien in een gesprek op school kunnen doen, waar die juf bij is? Ik zou er alleen niet te lang mee wachten, hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het wordt. Fijn dat je goed contact hebt met de juf,je staat er sws niet alleen voor. Heel veel sterkte.

bedankt ik zal snel beginnen met het gesprek (en paar weken denk ik) bedankt voor de tip!😀

Dit is echt erg ik heb dit ook gehad en ik heb dit opgelost door vrienden te maken met een andere "outcast" en we zijn nog steeds goeie vrienden.

Het is dat dit anoniem is anders had ik wel vrienden met je willen zijn

 

Dit is echt erg ik heb dit ook gehad en ik heb dit opgelost door vrienden te maken met een andere "outcast" en we zijn nog steeds goeie vrienden.

Het is dat dit anoniem is anders had ik wel vrienden met je willen zijn

 

bedankt! dit helpt meer dan je denkt

 

Reageer