Hoi iedereen.
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen behalve dat ik me erg alleen voel. Zoals jullie misschien weten heb ik een andere topic aangemaakt over een ruzie. Die ruzie heeft ervoor gezorgd dat ik mijn 2 beste vriendinnen ben kwijtgeraakt. Gelukkig had ik nog een soort andere ‘vriendin’, we waren op dat moment niet erg close maar ik heb haar alles verteld en nu mag ik in de pauze bij haar zitten. Laten we haar J noemen. J heeft een vriendinnen groep. Ik ken ze wel en ze zijn aardig tegen me. Ze zitten in de pauze alleen maar op hun telefoon en dat vinden J en ik een beetje saai. Er is nog een ander meisje, laten we haar F noemen. F zit ook in de klas van J en hoort ook soort van in de vriendinnengroep van J. Ik zit in een andere klas. F zit in de pauze ergens anders dan J haar vriendinnen. De vrienden van F hebben afgesproken dat er geen telefoons gebruikt mogen worden in de pauze, waardoor de pauzes daar erg gezellig zijn.
Maar deze week heb ik minirooster week (dat is dat de lessen korter duren) en vandaag (donderdag) hebben we studie dag. Ik zie nu op iedereen hun verhalen dat ze in de stad zijn, dit doen, dat doen. Allemaal met hun vrienden. Ik zit hier maar thuis. In mijn eentje.
J stuurde mij een snap met dat ze veel kinderen van mijn klas tegen kwam. Allemaal met hun vrienden. Ik zei “hahaha”, omdat ik het deels grappig vond om ze zo te zien (de kinderen van mijn klas en andere klassen). Toen vroeg ik met wie ze daar in de stad was. J zei met “de meiden” maar dat F niet mee was omdat ze niet kon.
Maar ik voel me nu erg alleen. Om te zien dat iedereen echte vrienden heeft en leuke dingen doen. Zelfs mijn ex beste vriendinnen waren gezellig in de stad.
Ik weet het gewoon niet meer. Ik dacht dat ik er eindelijk bij hoorde. Niet dus.
Ik snap het ook deels wel, want ik heb weinig en eigenlijk geen contact met de vriendinnen van J. Omdat F, J en haar vriendinnen (en het vriendengroepje waarmee ik in de pauze zit) allemaal in dezelfde klas zitten. En ik zit pas een paar weken, sinds de voorjaarsvakantie met ze in de pauze. Ik moet ze nog wel langer kennen om meegevraagd te worden. Misschien willen ze me er helemaal niet eens bij.
Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen..
Heeft iemand hier iets op te zeggen of wat advies? Ik snap namelijk dat hier moeilijk op te reageren is omdat ik geen vraag heb.
Maar nog bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Alle hulp is welkom.
Groetjes