ik voel me alleen

  • 2 May 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Hey ik ben jack.

Transman en 13 jaar oud 

 

Sinds ik in de eerste zat ( ik zit pas in de eerste )

Voelde ik me alleen, ik heb geen vrienden I krijg altijd ruzie met de zelfde vriend waar ik nu weer ruzie mee heb ik had eerst 5 vrienden op school maar ze vinden allemaal anderen mensen, ik ord buitengesloten door mijn interesses de enigste mensen die je zo genaamd "vrienden" kan noemen zijn 3 docenten van mij. Ik ga geen namen zeggen maar voor kort zeg ik

M, V & N zodat het uitelkaar gehaald kan worden

V is mijn mentor M is mijn docent een keer in de week for 2 lesuren en N heb ik soms gesprekken mee ( M en V ook vooral met M ) 

 

Ik heb beteren relaties met docenten en mijn ouders zijn dat ook, ik heb het heel vaak over M thuis, 

Mijn ouders zijn streng en super christelijk. Wij hebben dus geen goede relatie, zodra ik het over mijn docenten heb zeggen ze: "stop met zo obsessief doen" is dit echt obsessief? Ik heb nooit een obsessie gehad met iets dus ik weet niet of als het echt zo is…

 

De laatste tijd ga ik heel veel om met M omdat hij er 5 weken niet is geweest, we gaan soms naar het muziek lokaal of ik ga naar zijn lokaal voor de rust ook omdat hij mijn favoriete docent is. Nog voor dat ik V had als mentor had ik Y zij is naar Amerika gegaan, toen Y voor de klas stond zij ze: "doe niet zo obsessief of meneer M" ik voelde me vreemd ik heb een hele week niet met M gesproken toen. Omdat V haar favoriete collega M is komt hij ook vaak naar ons klas lokaal en V vind het ook vaak goed als ik naar hem toe ga.

 

En zo als je ziet heb ik het alleen maar over mijn docenten en niet over kinderen van mijn leeftijd, ik had op het begin van het jaar een goede relatie met mijn klas genoten tot dat ze me beter leerde kennen ik heb vaak afgesproken met de jongens uit mijn klas ik had een keer iets doms gezegt en nu zijn ze allemaal tegen mij, ik zij voor de grap ga L (klasgenoot) irriteren tegen iemand uit een andere klas en sinds dien was mijn enigste vriend ook al tegen mij ik durf niet meer om met klasgenoten of medeleerlingen om te gaan, I word vaak uitgelachen om mijn uiterlijk, ik word heel vaak furry genoemd terwijl ik dat niet eens ben…

 

Ik ga niet een heel levens verhaal vertellen.. maar dit is het en zo beetje..


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Indrukwekkend hoe je het vertelt! Wat dom dat mensen je na 1 fout al zo aan de kant zetten. En dat het daarna zo moeilijk is om weer contacten te krijgen. Mensen kunnen hard zijn.  Onredelijk.  Kun je over je problemen praten met een mentor of een vertrouwenspersoon?  Of de Kindertelefoon eens bellen of ermee chatten. En misschien hebben andere forum leden nog veel betere tips dan ik. In elk geval hoop ik dat het beter zal gaan en veel sterkte ermee! 

Liefs Tover xxx

Reageer