Vraag

Ik voel me alleen

  • 25 February 2024
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Yo kindertjes, ik ben 14 jaar en UGHHH, ik haat alles!! Mn pa is een maand geleden overleden en elke x als ik een goed cijfer haal, wil ik het aan hem vertellen, MAAR DAN HERINNER IK ME DAT DAT NIET FK KAN. EN OP SCHOOL GAAT HET OOK NIET GOED OFZO. Qua cijfers wel, MAAR SOCIAAL, nee gwn nee. Ik moet per se een akward loser zijn en kan gwn geen vrienden maken. Ik heb 1 vriendin, maar zij heeft haar eigen groepje op school. Ik had 3 andere maar dat is uitelkaar gevallen DOOR MIJ. Er is wel een meisje maar zij is ook zoals ik. Akward en stil enz. Maar idk of we wel vrienden zijn. Dus ehh ja ik voel me echt alleen en ik wil zo zo zo zooo erg gwn een normaal persoon zijn. Sorry voor het verspillen van je tijd :3


3 reacties

Reputatie 1
Badge

hoi hoi scanoniem

gecondoleerd met je vader. ik zit eigelijk in prc dezelfde situatie en k zoek nog vrienden om mee te praten ik ben trouwens ook 14en ik ben ook super akward op school :3

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reputatie 1
Badge

Damn, Kindertelefoon gunt ons geen nieuwe vrienden 😭😭

Reputatie 7
Badge +6

@scanoniem 

Hoi,

Ten eerste gecondoleerd met het overlijden van jouw vader. Heftig voor je om dat mee te maken. Herkenbaar zoals je het gemis van jouw vader omschrijft. 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Hopelijk krijg je nog meer steunende en helpende reacties. Voor ieders veiligheid op het forum, is het op geen enkele manier toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. Alle steun kan alleen via dit forum worden gegeven. Zie ook forumregel 3 en 4:

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum. 

 

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 
Een helpende website, voor contact met lotgenoten, is misschien https://achterderegenboog.nl

Veel sterkte!

Groetjes, Mariska

Reageer