Vraag

ik voel me alleen

  • 5 January 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben de afgelopen jaren best depressief (geweest), ik had/heb depressieve gedachtes, wil dood en sneed mezelf.  Nu gaat het al iets beter omdat ik het tegen m'n ouders heb gezegd maar ik voel me vaak alleen. Op de basisschool ben ik heel veel gepest en op de middelbare nu ook een paar jaar. Ik heb 1 vriendin maar die heeft me in de steek gelaten doordat ik vaak verdrietig was en moe. Ik weet de nut van het leven niet meer omdat ik me altijd alleen voel en niemand me helpt. Het doet me ook heel veel pijn doordat m'n vriendin me juist nu (als ik me naar voel) loslaat en lelijke dingen over me zegt tegen anderen die niet waar zijn. 

Heeft iemand dit ook meegemaakt?? Weet iemand hoe ik dit het beste vol kan houden? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

hey,

Wat goed dat je je verhaal deelt! Je alleen of eenzaam voelen is een ontzettend naar gevoel. Ik ken het gevoel ook en vind/vond het altijd heel lastig om daar een oplossing voor te vinden.

Anyway, wat mij wel eens helpt als ik me eenzaam voel is afleiding. Ik ga dan gamen, tiktoks kijken of bijvoorbeeld iets bakken. 

Ik weet dat er ook organisaties zijn die eenzame jongeren helpen. Ik ben zelf ook een keer bij zoiets geweest. Dat was van Join Us. Misschien is dat ook iets voor jou? je kan daar andere leren kennen en gaat leuke activiteiten doen. Dis is de website van Join Us:  https://join-us.nu/

success!!!

 

joeeee

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor het delen van de site

Het probleem van afleiding is dat ik er nooit energie voor heb. Ik ben de laatste tijd super snel moe enz terwijl ik goed eet en goed slaap. Maarjaaa 

Reputatie 7
Badge +15

Moe kan Ijn ondat je niet ( veel ) doet…. 
 

een soort visuele sircol * circel 

je bent moe dus je doet niks, en daar wordt je weer moe van, dus je doet weet niks….. 

 

groetjes Mij_Niet_Gezien 

Reageer