ik voel me alleen

  • 20 November 2021
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Hoi het is best laat waneer ik het schijf maar het heeft soort van een goede reden kijk ik voel me soms eigenlijk best vaak alleen maar ik heb wel genoeg vrienden enzo maar soms denk ik gewoon waarom ben ik zo en ben ik wel goed en dan begin ik me aleen te voelen ik hoop gewoon dat een iemand van jullie mij een tip kunnen geven om dit te laten stopen


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Kipo,

Natuurlijk ben jij goed!

Het kan helpen om misschien vaker met je vrienden af te spreken. Dan heb je ook wat afleiding van je gevoelens.

Wat je ook kan doen is als je over al die dingen na aan het denken bent is om iets anders te doen, als dat kan. Als dat niet kan dan kan je misschien bij jezelf denken dat het helemaal niet erg is om alleen te zijn. Als jij het fijn vindt is dat goed!

Groetjes iemand.

Reputatie 2
Badge

Heey,

Wat vervelend voor je!

Maar je moet weten dat iedereen zich weleens zo voelt dus je bent echt niet gek of raar. Je bent hartstikke normaal!! 

Misschien zijn er vaste tijden waarop je je alleen voelt? Want op dat soort momenten kan je altijd je vrienden bellen of appen en met je ouders praten! 

Wat ik ook vaak doe als ik me alleen voel is naar oude foto's kijken die ik heb gemaakt met vrienden of familie. Dan voel ik me gelijk niet meer alleen. 

Spreek vaker af na school met vrienden en misschien kan je met hun erover praten dat je je zo voelt. Je gaat er achter komen dat jij niet de enige bent. 

En misschien zijn er dingen (zoals film kijken of huiswerk makdn) die juist fijner zijn om in je eentje te doen!

Heel veel succes

Geloof een beetje in jezelf! Je hebt vrienden, je gaat naar school. Je staat er niet alleen voor! (Ookal voelt dat soms wel zo) 

Liefs!!!

Reageer