Vraag

Ik voel me alleen...

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

Hoi,

 

Mijn naam is PeterPan (niet mijn echte naam)

(ik wil liever anoniem blijven omdat er mensen op deze site zitten die mij misschien kennen en/of doksen dus vandaar, dankje),

 

Ik voel me vaak erg alleen en in de steek gelaten, niemand mag me en niemand wilt me.

wie heeft er tips om vrienden te krijgen

 

Groetjes


3 reacties

Hey ik zou je graag willen helpen alleen ben ik daar niet zo goed in maar ik wil het toch proberen omdat ik vind dat je een antwoord verdiend. Als je echt graag nieuwe vriend en wilt maken is het bijvoorbeeld makkelijk als je op een teamsport gaat omdat je vaak met je team omgaat is het makkelijk om vrienden met hun te worden. Veder kan je ook een of  andere buitenschoolse club joinen of gewoon old school naar buiten gaan en hopen dat je een leuk mens tegen komt. 

En veder ik denk echt wel dat veel mensen je mogen ookal zie je dat zelf misschien niet in. Er zijn veel meer mensen die je mogen en die om je geven dan je denkt 

 

Hopelijk helpt dit je iets en anders sorry voor het verspillen van je tijd

 

Xx Fayre

 

Heyo,

Je voelt je veelal alleen en in de steekgelaten. Wat bedoel je met in de steek gelaten?

Ik heb ook een lange tijd gehad dat ik geen vrienden had en dat niemand met me om wou gaan. Doordat voelde ik me vaak alleen. Tegenwoordig is dat voor het merendeel verbeterd.  Ik heb nog steeds geen vrienden in mijn omgeving. Maar online zou ik haast kunnen zeggen dat ik er enkele duizenden heb. 

Je moet iets vinden waar meerdere mensen betrokken zijn. Bijv.  Een sport. Je moet het daarnaast natuurlijk zelf wel leuk vinden. Ik heb door me alleen zijn een toevlucht gezocht naar gamen. En toen games streamen. Ik doe dit nu bijna 1,5 jaar en met bijna 3000 volgers ben ik enorm blij. Als ik de stream opstart komen nooit alle 3000 mensen kijken (helaas), maar ik heb altijd een vast clubje van +/-400 mensen die bijna altijd komen, of misschien alleen even hallo zeggen en daarna lurking. 

Door die mensen voel ik me weer fantastisch.  En ik ben mega trots op hun. Soms hoor ik mensen vooral vanuit me klas zeggen van hij heeft totaal geen vrienden, en dat klopt. Ik heb geen vrienden in mijn eigen omgeving,  maar wel vrienden in de online community. 

Dus kort samengevat: zoek een hobby, een sport, of wat dan ook waar veel mensen betrokken in zijn. Blijf je zelf en de vrienden zullen vanzelf ontstaan!

 

See ya!

Spookyzx. 

Hey peterpan,

het is erg rot voor je dat je je alleen voeld en in de steek gelaten maar er is altijd een ding dat het allemaal beter kan maken en dat is dat je nooit alleen bent in de gevoelens die je hebt. het best is hierom ook om je heen te kijken want er is altijd iemand in de beurt die het zelfde voelt.

succes,.

peterpan

Reageer