Vraag

ik voel me alleen

  • 28 August 2019
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben naar klas 3 gegaan.
ik had 5 close vriendinnen maar iedereen is gesplitst en doet iets anders qua opleiding.
de eerste dag was ik zenuwachtig (ik ben introvert en vind het eng om met mensen nieuwe/vreemde mensen te praten).
maar het ging goed ik praatte gewoon met mensen en ging naast iemand zitten die me aardig leek.
2e dag gingen we een of andere sport activiteit doen was niet echt leuk maar oke.
ik kwam mijn andere vriendinnen ook nog tegen en praatte ook met hun.
de 3e dag ging alles mis...
er ontstonden groepjes..
en mijn vriendin was niet erg spraakzaam..
ik moet altijd iets zeggen en dan zegt ze ook wat bijv; ja; nee ; ik ook; ik heb het warm; ik heb het koud etc.
ze begint nooit een gesprek en net zoals ik heeft ze verder geen vrienden in de klas.
maar omdat ze niks zegt en ik geen onderwerpen meer weet begin ik me alleen te voelen..
met mijn andere vriendinnen waren we altijd aan het lachen en roddelen eten delen enzo.
maar met haar is het gwn anders..
ik voel me zoo alleen..
het is een week verder.
sinds de 3e dag zeg ik tegen mijn moeder dat ik fftjes ga douchen.
dat doe ik ook en dan komen mijn emoties..
ik huil altijd als ik uit school kom.
ik voel me zoo alleen maar ik geef haar niet de schuld ervan hoor.
maar ik heb gwn behoefte aan iemand waarmee ik kan lachen enzo.
ze is heel aardig maar ze zegt nauwelijks iets en heeft nergens zin ik.
alsjeblieft help me
heeft iemand tips/ideeen voor vrienden maken of een betere band met haar.
want kort gezegt ik voel me kut en alleen..

xxx aardappel

4 reacties

Dat is best wel shit maar ik weet niet hoe oud je bent maar misschien kan je een keer uit gaan als er ergens een disco is ofzo of samen een nieuwe sport gaan proveren die jullie bijde leuk lijkt of een keer bij haar film kijken dan is ze misschien weer in haar comfort zone en is ze wat losser
Dankje Lena1725 voor meedenken 🙃
Hoi Aardappel

Wat vervelend voor je zeg. Ik ebgrijp dat jij je erg alleen voelt en ik kan me goed inleven in je situatie. Wat moet dit lastig voor je zijn zeg. Hoe gaat het inmiddels op school. Zijn er andere meiden in je klas waar je evt samen met haar bij kan komen? Ik vind het erg vervelend voor je. Ik zou zeggen vooral na schooltijd gezelligehid met je oude vriendinnen en misschien breekt het ijs een keer. Je weet niet of je vriendin het ook allemaal eng en spannend vind? Dit kun je misschien een keer aan haar vragen?
Sterkte ermee
Liefs!
Hoi Aardappel

Wat vervelend voor je zeg. Ik ebgrijp dat jij je erg alleen voelt en ik kan me goed inleven in je situatie. Wat moet dit lastig voor je zijn zeg. Hoe gaat het inmiddels op school. Zijn er andere meiden in je klas waar je evt samen met haar bij kan komen? Ik vind het erg vervelend voor je. Ik zou zeggen vooral na schooltijd gezelligehid met je oude vriendinnen en misschien breekt het ijs een keer. Je weet niet of je vriendin het ook allemaal eng en spannend vind? Dit kun je misschien een keer aan haar vragen?
Sterkte ermee
Liefs!


Hey @senna04

Ik moet zeggen het gaat wel een klein beetje beter.
ze was er vorige week een dag niet.
dat was wel rottig maar ik begon veel meer met andere te praten.
tot mijn grote verbazing kende zij mijn vriendin geeneens!
maar met haar is er nog niet echt veel veranderd ze lacht nauwelijks.
ik weet ook niet wat haar thuissituatie is.
ik hoop dat ze wat meer zelfvertrouwen krijgt en meer durft/wil zeggen!

groetjes

Reageer