ik voel me al een tijdje niet goed

  • 26 October 2019
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo! 

Ik ben een meisje van   jaar oud. Ik zit al sinds vorig jaar een beetje in de problemen. Ik zal hier het gene vertellen wat mij het meest dwars zit. Ik praat er niet over met mijn ouders, wel op school want dat vind ik gewoon fijn! De docent waarmee ik praat is echt betrouwbaar en helpt me graag. Vorig jaar is er een naaktfoto van mij gelekt. Ik nam dus een persoon in vertrouwen en ging daarmee naar mijn ouders toe om het te vertellen. Ik had beloofd altijd eerlijk te blijven. Ik had alleen nog niet verteld dat ik een naaktfoto had gestuurd naar meerdere jongens.. ik vertelde dit 3 dagen later en degene aan wie ik het vertelde werd boos, heel boos en daar brak ons contact….. heb hier zo lang mee rond geslingerd. Toen had ik een nieuw vertrouwenspersoon gevonden. Precies een jaar geleden! We hebben zoveel contact gehad enzo en afgesproken. Diegene heeft mij pas verteld dat het te druk is met haar studie om nog elke dag met mij te appen. Ik begreep dat en we hadden een aantal vaste dagen waarop ik haar kon appen. Heel fijn opgelost, dacht ik…. pas heeft . me namelijk verteld dat ze het contact wil verbreken omdat . echt geen tijd heeft. Vervolgens hoorde ik dat . nu wel iemand anders helpt…… en tegen diegen heeft gezegd dat ze altijd kan appen… ik voel me ontzettend in de steek gelaten en weet echt niet wat ik nu moet doen.. ik durf . ook niet meer te appen…. 

verder zitten er nog wat problemen hier buiten om. Het is niet dat ik niet geniet van Mn leven, maar gewoon dat ik me echt vaak in een dip voel is super confronterend.. ik wil geen zelfmoord plegen, snij mezelf niet, want ik wil nog het beste uit het leven halen! Sta er positief in alleen helaas is er weinig positief.. 

 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

xoxo anoniem😘


1 reactie

Hoi 

wat ik eigenlijk altijd deed als ik mij niet zo fijn voel is ik ga kijken naar de positieve dingen. Bij mij hielp het bijvoorbeeld heel vaak om naar foto’s op mij telefoon te kijken,  van mijn vrienden of gewoon waar ik het gezellig heb. Ook ging ik gewoon Netflix kijken ofzo, of filmpjes waar ik hard om kon lachen het werkte altijd heel goed voor mij, en als het gewoon echt even niet gaat en je voelt dat je er over wilt praten kan je mischien bij vrienden of familie terecht waar je je fijn bij voelt. 

Hopelijk heb je er wat aan

Reageer