Vraag

Ik voel me af en toe heel bang


  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel zegt het al, ik voel me soms opeens heel bang, terwijl ik niet eens weet waarvoor. Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik in of door de grond zak of een zwaar gevoel over mijn rug heb, alsnog ik een gewicht van 50 kilo meesleep. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Ik ben de laatste tijd wel wat verdrietig, maar ik denk niet dat dat hiermee te maken heeft.

2 reacties

Hey!

Wat naar dat jij je soms zo bang voelt!

Bij hetgeen wat jij omschrijft denk ik als eerste aan een paniekaanval. Ik heb echter niet de context of opleiding om dat zomaar te veronderstellen, maar ik stel voor dat je dat eens opzoekt en kijkt of je er iets van herkent?
Zijn er situaties die de angst triggeren?

Ik denk dat het jou zeker kan helpen om hier eens over te praten met jouw huisarts. Hij/zij kan je geruststellen of doorverwijzen enjou helpen zoeken naar wat dit is en wat eraan te doen valt.
Weten jouw ouders hiervan?
Het kan misschien ook opluchten om er met hen eens over te spreken.

Groetjes
Lot
Dat heb ik ook heel vaak. Wat ik veel bij mezelf zie is dat ik mezelf vaak en maak door de problemen die ik heb. Iedereen denkt dat het wel mee valt maar eigelijk moet ik om de week naar de huisarts ervoor. Meestal komt het omdat ik teveel problemen wil oplossen waardoor ik zelf vast kom te zitten... probeer andere je te laten helpen. En praat er met je ouders over. Ze kunnen je helpen

Reageer