Skip to main content
Vraag

ik voel geen emotie meer?

• March 20, 2026
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey,

Ik weet dat het heel raar klinkt mr ik voel vrij weinig emotie meer. Het komt denk ik door zelfbeschadeging en zelfmoordgedachtes (je kan meer lezen in mn vorige topics). Ik bedoel hiermee dat ik eig nooit meer kan huilen, ook al gaat het slecht en heb ik alle rede om te huilen. ik voel me dan zo slecht en vroeger als ik me dan pijn had gedaan moest vaak gelijk huilen maar nu niet meer. Ook heb ik heel veel nachtmerries over verschillende dingn: mijn oma die dood gaat, ik die verdrink, iemand op school met een pistool. En normaal schrik je daar dan van wakker maar ik wordt na zo’n droom gewoon normaal wakker en voel helemaal niks over die dromen. Dus ik voel eigenlijk vrij weinig emotie ik voel me gwn leeg en somber.

Weet iemand hoe dit komt en of dit vaker voorkomt als je je een lange tijd heel slecht voelt?

1 reactie

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • March 20, 2026

Hey,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,
Lotte (De Kindertelefoon)