Vraag

Ik vind 't kut en wil zo niet naar school enzo

  • 28 June 2023
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Het gaat wat minder met mij. School is stom, ze doen heel gemeen en wensen me gemene dingen toe. Toen ik eindelijk iemand  had gaat ie ook langszaam weg want die heeft nu met iemand die wou dat ik dood was. En nog iemand anders probeert populair te worden ten koste van mij. En dan gaat  ‘t leren ook niet altijd lekker, m’n moeder denkt dat ik zo de kunstacademie niet haal. Ze zegt dat ik me overschat, en dat is ook zo, maar bij die  dingen die echt belangrijk zijn ben ik onzeker. in de klas noemen ze furry. Zoeken ze me familie op facebook op want ik ben uit huis geplaatst en dat vinden ze grappig en dan treiteren ze maar daarmee. Ik ben het zat, om zo kut te moeten worden gemaakt. ik bedoel, ja, boeie.


3 reacties

Hey,

wat rot! Kan je niet naar je mentor/docent toe?  Maar wat ze ook zeggen, het veranderd je niet, je bent een mooi persoon. Laat ze lekker, ze hebben niks beters te doen. 

Sterkte!

Reputatie 5
Badge +1

Hey, wat erg voor je maar kijk alsjeblieft of je naar een andere school kan want echt niet alle mensen zijn zo of probeer vrienden buiten school te maken die je steunen het komt goed echt 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Anoniem_naam,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte!

Groetjes,

Karin

Reageer