Hee,
Ik zit in de 1e klas en toen de lockdown begon, bemoeit mijn moeder zich met mijn werk..
Ik vind dit heel irritant. Hier is waarom.
Mijn moeder checkt alles wat ik voor werk moet doen en bemoeit zich daarmee. Ze zegt bijv. Je MoEt DiT NoG DoEn En InLeVeReN. wat ik hel irritant vind. Ik heb dan het gevoel dat ik niks zelf kan. Ze maakt zelfs een planning voor mij, wat ik heel aardig vind, maar dat is niet de bedoeling. Namelijk op mijn school moet je zelfstandig een planning maken DUS DAT MOETEN DE OUDERS NIET DOEN! Maar mijn moeder vindt het maar onzin.
Als ik mijn werk niet af heb of ik ben even afgeleid, wordt mijn moeder heel erg boos en gaat dan bijv. een mail sturen naar mijn COACH! (Mentor)
Mijn gedrag is hierdoor ook veranderd.. Ik kan niet echt beschrijven hoe mijn gedrag nu is.
Ik word hier super depressief en gestrest van. Ik zit bij de psycholoog door mij te testen voor ADD/ADHD en ook voor dit, hoe ik mij gedraag qua werk. Soms wil ik mijn moeder gewoon een klap geven.
Ik weet niet of ik dit goed uitgelegd heb en ik weet niet of jullie mij snappen. Heeft iemand hetzelfde probleem of kan iemand mij hierdoor helpen?
Groetjes xx