Skip to main content
Vraag

Ik vind mezelf te dik

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1

Hey een vraagje voor iedereen hier,

Ik ben 12 jaar (⚢) en vind mezelf echt dik. Ik menstrueer ook al dus mijn gewicht gaat steeds op en neer. Maar nog vind ik me dik. Ik weeg namelijk met kleding 34 kilo. Zonder kleding 33 kilo. Je denkt misschien nu dat ik overdrijf, maar ik ben erg klein. Ik ben Aziatisch vandaar. Ik ben 1,44. Daar schaam ik me ook voor. Voor mijn lengte en gewicht. Mijn bestie zei zelfs dat ik dik ben. En een 13-jarige (klasgenoot ⚣) woog 27 kilo. Heeft er iemand misschien tips om me niet te schamen of af te vallen? 

Alvast bedankt! 😘

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 39 reacties
  • 28 januari 2025

ik vind dit niet dik maar als je er zelf iets aan wilt doen kan je naar de sportschool of thuis oefeningen doen.

en je moet er er ook niet voor te schamen.

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 29 januari 2025

Dank je wel voor je reactie! Ik wedstrijd zwem iedere zondag ochtend en vrijdag avond. Plus, ga joggen op woensdag. Dank je, echtwaar! ☺️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 29 januari 2025

Haii,

awh maar dat is echt echt niet teveel! 😕💞

27 kilo voor een 13 jarige is ook echt veel te weinig en moet je je niet mee gaan vergelijken ❤️.. ik heb zelf een eetstoornis en mijn bmi is hoger dan dat, maar ik mag alsnog vrijwel niks van beweging doen door mijn lage gewicht..

Hoop dat dit je wat geruststeld, afvallen is echt nergens voor nodig 😘 

Liefs 🤗

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 30 januari 2025

Dank je, ik ben erg blij dat je het vanaf de zonnige kant bekijkt. ☀️ Ik ga proberen me niet te schamen! 

Nogmaals, dank je 🤩 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 30 januari 2025

Haii,

😊 gelukkig ❤ you can do this!

Liefs 🤗

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 36 reacties
  • 31 januari 2025

hey lieve IAmYourGirl,

ten eerste wil ik even zeggen dat ik je niet te dik vindt, dan weet je dat in ieder geval!! <33

Als je graag wilt afvallen zou ik op zoek gaan naar een goede workout en een GEZOND dieët, ik denk niet dat je super ongezond bent maar sommige dieëten zijn te gezond en kunnen misschien andere problemen veroorzaken als ijzertekort, eetstoornissen, voedingstekort of zelf hevig ondergewicht. Ik hoop/denk niet dat je dat wilt, je kan ook naar de huisarts en vragen of je naar een dieëtiste mag zodat je wordt begeleid maar ik snap als je dat niet wilt!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Succes en laat weten hoe het gaat alsjeblieft <33

Liefs everythingisok<333

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 2 februari 2025

Hey meid, ik vind je helemaal niet te dik ofzo….iedereen is anders toch?

en trouwens jongens vinden het best fijn als ze “iets “voelen bij een meisje, niet alleen botten als je me begrijpt…. of voelde je nog geen jongens aan je lichaam (borsten, billen, buik, kontje)

ik vind het in elk geval fijner om iets te voelen hoor, zelf over kleren heen, naakt natuurlijk nog beter he

Sommige jongens vinden het net leuk om met een beetje mollig meisje te vrijen….

vind het best mooi zo, beetje de vormen enzo voelen is toch leuk?

Hou van jezelf meid, dan komt alles wel goed…… 

liefs xxx

(Samengevoeg door de Kindertelefoon)

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 3 februari 2025

Dank jullie 😚

Ik ga morgen naar de diëtiste voor een speciaal dieet. Ik ben blij dat jullie me helpen 🤗

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 196 reacties
  • 3 februari 2025

Ik vind het ook niet dik. Ik ben 1.54 en weeg 47kg. 

Ik denk dat jij gewoon een beetje een negatief zelfbeeld hebt en het is jammer dat uitgerekend je bff zegt dat je "dik" bent. Dat werkt natuurlijk niet mee.

Kijk eens goed om je heen! Je mag er zijn!

Succes! x

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 9 februari 2025
IAmYourGirl schreef:

Dank jullie 😚

Ik ga morgen naar de diëtiste voor een speciaal dieet. Ik ben blij dat jullie me helpen 🤗

Hey, hoe gaat het nu met je?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen