Help ik vind mezelf dik terwijl ik van iedereen te horen krijg dat iknniet dik ben en ik zit ook niet in overgewicht en zit midden in normaal volgens die bmi
en wil stoppen met ochtend eten alleen vinden mn ouders dat als ik niets eet in de ochtend dat ze tegen de leerkrachten zeggen dat ik thuis blijf en dus spijbel dus dat wil ik niet.
Ik vind mezelf ook lelijk mn haar is lelijk mn gezicht is lelijk mn lichaam ook
en mn ex die zei heel de tijd dat ik heel erg hot en zo was maar die heeft me blijkbaar dus gebruikt maar ja niks aan te doen
maar ik vind gewoon mijzelf lelijk en ja ik weet niet hoe ik mezelf kan accepteren als wie ik ben
ik wil als maar zijn als al die prachtige meiden op tiktok ik wil doen wat zij doen reizen zoals zij doen zijn zoals zij doen maar ja ik weet niet hoe.
Ik heb ook nog littekens van zelfbeschadiging op mn arm en dat wil ik ook weg hebben. We hadden laatst ook ruzie op school en opeens word ik er bij betrokken en word ik uitgemaakt als vieze lelijke dikzak en dit raakte me echt ze zeiden ook allemaal dat ik echt erg gepest zal worden op de middelbare school en ja ik vind het moeilijk.