Skip to main content

Help ik vind mezelf dik terwijl ik van iedereen te horen krijg dat iknniet dik ben en ik zit ook niet in overgewicht en zit midden in normaal volgens die bmi

en wil stoppen met ochtend eten alleen vinden mn ouders dat als ik niets eet in de ochtend dat ze tegen de leerkrachten zeggen dat ik thuis blijf en dus spijbel dus dat wil ik niet. 

Ik vind mezelf ook lelijk mn haar is lelijk mn gezicht is lelijk mn lichaam ook

en mn ex die zei heel de tijd dat ik heel erg hot en zo was maar die heeft me blijkbaar dus gebruikt maar ja niks aan te doen

maar ik vind gewoon mijzelf lelijk en ja ik weet niet hoe ik mezelf kan accepteren als wie ik ben

ik wil als maar zijn als al die prachtige meiden op tiktok ik wil doen wat zij doen reizen zoals zij doen zijn zoals zij doen maar ja ik weet niet hoe.

Ik heb ook nog littekens van zelfbeschadiging op mn arm en dat wil ik ook weg hebben. We hadden laatst ook ruzie op school en opeens word ik er bij betrokken en word ik uitgemaakt als vieze lelijke dikzak en dit raakte me echt ze zeiden ook allemaal dat ik echt erg gepest zal worden op de middelbare school en ja ik vind het moeilijk.

He,

Wat naar vooral je!

Voor afvallen met je gewoon veel Sporten, veel eiwitten eten en niet teveel vetten eten. Ook kun je op YouTube voor afval trainingen zoeken

Succes!

Groetjes mij @anoniemxv

hoi @Saar00011 ,

Wat vervelend dat je je zo voelt over jezelf. Er zijn heel veel mensen die niet blij zijn met hoe ze eruit zien. Misschien helpt het om te weten dat je niet alleen bent.

Als je bmi gewoon goed is ben je dus niet te dik. Ik vind het zelf ook lastig om mezelf goed te vinden en vond mezelf een lange tijd echt verschrikkelijk om te zien. Dit is nu veel beter zonder dat ik er anders uit ben gaan zien maar puur omdat ik mezelf nu goed vind zoals ik ben. Je bent een heel mooi persoon ook al zie je dat misschien zelf niet.

De meiden op tiktok laten alleen zien als het goed gaat en dus niet alle dingen die minder gaan. Vaak bewerken ze ook nog de dingen die ze posten en het is dus niet heel realistisch.

Ik heb ook littekens maar die vervagen best wel goed. Je kunt kijken voor litteken crème of olie, dit kan helpen om het beter te later vervagen en te genezen. Het kan hierdoor zelfs helemaal weg gaan.

Het is echt stom dat dat gezegd is bij de ruzie. Vaak zeggen mensen als ze boos zijn / ruzie hebben niet oprechte dingen en denken ze er niet goed over na wat ze zeggen. Waarschijnlijk meenden ze het niet echt en dachten ze er niet goed over na (en anders zijn ze gewoon stom).

Misschien helpt het om tegen iemand te vertellen die bij je in de buurt is (ouders, vrienden/vriendinnen, iemand van school of de kindertelefoon). Het kan echt helpen om het te delen met andere wat je hier ook al heel goed doet.

Ik hoop dat ik je geholpen heb. Als je nog vragen hebt of als er iets anders is kan je altijd het op het forum delen en dan proberen wij je te helpen.

Heel veel liefs,

L❤️

Reageer