Ik vind mezelf irri en onaardig

  • 30 November 2019
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Badge

Ik ben laatst naar een nieuwe school gegaan, ik wil heel graag me plek vinden. Het enige probleem die ik tegen kom dat ik soms irritant doe en ook gemeen. Ik doe me best om gwn normaal te gedragen alleen als ik op dat moment iets doe, denk ik niet zo goed over na. Later krijg ik altijd spijt van alle dingen wat ik deed en zei. Ik weet echt niet hoe ik dat op moet lossen. Het lijkt erop dat ik geen zelfcontrole heb. Ik voel me laatst heel erg slecht omdat ik het gevoel dat ik niet meer kan fixen wat ik verpeste. Ook bij me crush doe ik erg gemeen en irritant. Ik denk dat hij me niet erg mag. Ik weet het echt niet. We appen best wel vaak alleen soms doe ik rare dingen die niet rijmen op wie ik ben. Ik zei ooit perongeluk iets van je haat me ofz en toen zei hij nee ik haat je helemaal niet. Ik legde geen nadruk op haten alleen hij reageerde wel beetje srs. Ik denk dat hij me echt niet mag. Ik haat mezelf en nu huil ik omdat het nooit verandert hoewel ik me best doe! 


6 reacties

Badge

Je bent prachtig maak je niet druk and Just love yourself because you worth it

Badge

Je bent prachtig maak je niet druk and Just love yourself because you worth it

Nee dat ben ik echt niet. Ik ben gwn super irritant en onaardig :(

Heyo,

Ik herken het gedeeltelijk.  Ik heb dit vooral als ik ergens net nieuw kom. Bijvoorbeeld in de nieuwe klas of nieuw werk. 

Me collega's en klasgenoten weten dat ik dit soort dingen zeg, en dat ik soms ook niet weet waarom.  Dus zij houden er rekening mee en nemen dat dan als een korreltje zand (of was het zout?).

Ik kan wel zeggen dat je prachtig bent en totaal niet gemeen. Maar dat weet ik niet.  Wat je kan doen is tegen de mensen om je heen vertellen dat je soms iets gemeens of irritants zeg, maar dat je dat niet zo bedoeld en gewoon nieg precies weet waarom je zoiets zegt.

Over je crush/vriend. Als hij jou niet haat en hij zegt dat, dan zou je verwachten dat je hem gelooft. Dus geloof hem ook gewoon. Hij haat je niet! Ga je nou constant zeggen en denken van ja hij haat me wel, ja dan wordt je zo'n vreselijk irritant mens. En dan zorg jij er voor dat hij je wel gaat haten.

Op een dag verander je dit, je gaat meer letten op je woorden en dan zal dat gemene, irritante wel weg gaan. Iedereen heeft wel is zo'n periode dat ze mega gemeen zijn en irritant. Dat gaat voorbij dus dit ook.

 

See ya!

Spookyzx. 

Badge

Heyo,

Ik herken het gedeeltelijk.  Ik heb dit vooral als ik ergens net nieuw kom. Bijvoorbeeld in de nieuwe klas of nieuw werk. 

Me collega's en klasgenoten weten dat ik dit soort dingen zeg, en dat ik soms ook niet weet waarom.  Dus zij houden er rekening mee en nemen dat dan als een korreltje zand (of was het zout?).

Ik kan wel zeggen dat je prachtig bent en totaal niet gemeen. Maar dat weet ik niet.  Wat je kan doen is tegen de mensen om je heen vertellen dat je soms iets gemeens of irritants zeg, maar dat je dat niet zo bedoeld en gewoon nieg precies weet waarom je zoiets zegt.

Over je crush/vriend. Als hij jou niet haat en hij zegt dat, dan zou je verwachten dat je hem gelooft. Dus geloof hem ook gewoon. Hij haat je niet! Ga je nou constant zeggen en denken van ja hij haat me wel, ja dan wordt je zo'n vreselijk irritant mens. En dan zorg jij er voor dat hij je wel gaat haten.

Op een dag verander je dit, je gaat meer letten op je woorden en dan zal dat gemene, irritante wel weg gaan. Iedereen heeft wel is zo'n periode dat ze mega gemeen zijn en irritant. Dat gaat voorbij dus dit ook.

 

See ya!

Spookyzx. 

Ik hoop dat het ooit voorbij gaat. Ooit. Ik weet het echt niet en durf ook niet echt toe te geven dat ik gemeen ben. Mijn crush en ik maken altijd grapjes over gemeen en aardig. Alleen dan is het heel raar om tegen hem en andere te zeggen dat ik mezelf gemeen en irritant vind.

Je hoeft ook niet perse te zeggen dat je jezelf gemeen en irritant vind. Je kan ook gewoon zeggen nadat je iets gemeens hebt gezegd van sorry soms kan ik nogal gemeen reageren of vreemd reageren. Zoiets als dat.

 

Het gaat zeker wel over. Zolang je er zelf ook maar op let. Zeg je iets kuts durf dat dan ook toe te geven. Durf dan ook sorry te zeggen. Laat mensen zien dat je zelf ook weet wat je zegt en dat als je fout zit, dat je dat ook durft te zeggen.

 

Spookyzx.

Badge

Je hoeft ook niet perse te zeggen dat je jezelf gemeen en irritant vind. Je kan ook gewoon zeggen nadat je iets gemeens hebt gezegd van sorry soms kan ik nogal gemeen reageren of vreemd reageren. Zoiets als dat.

 

Het gaat zeker wel over. Zolang je er zelf ook maar op let. Zeg je iets kuts durf dat dan ook toe te geven. Durf dan ook sorry te zeggen. Laat mensen zien dat je zelf ook weet wat je zegt en dat als je fout zit, dat je dat ook durft te zeggen.

 

Spookyzx.

Ik ga me best doen! Ty :) 

Reageer