Ik ben 13 jaar en vind iemand leuk op school. Ik denk dat hij mij ook wel tof vind want hij stelt heel veel vragen over mijn leven en praat graag met mij. Zou hij dan verlieft zijn op mij? Een vriendin van mij vind hem een beetje leuk mag ik hem dan ook leuk vinden?
Hii!
Ik zou het er zowiezo eerst met je vriendin over hebben. Want als zij hem ook echt leuk vind dan is dat natuurlijk een beetje vervelend. Maar als ze gewoon een kleine crush op hem heeft/had en ze het goed vind is dat natuurlijk top! Verder zou ik dan ook interesse in hem tonen en misschien wel een keer afspreken om met hem alleen te zijn en hem beter te leren kennen. En als je hem echt heel leuk vind zou ik het gewoon tegen hem zeggen. Dan kan hij misschien ook wel uitleggen waarom hij interesse in jou toont. Het kan bijvoorbeeld zijn dat hij jou ook leuk vind, of omdat hij graag vrienden wilt zijn. En ik snap dat dat heel eng is, want liefde is nu eenmaal eng, maar het kan ook heel leuk zijn. Dus veel succes ermee en ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!
<3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.