Skip to main content

Ligt het aan mij of is iedereen tegenwoordig gehersenspoeld of zo

(als je de tekst te lang vind scroll naar beneden)

Ik bedoel niks gemeen of zo maar tegenwoordig zit iedereen op z’n telefoon en maakt overal foto’s van en vinden het zo belangrijk wat anderen van hun denken en dragen (onpraktische) kleding die ik persoonlijk niet eens mooi vind 

Als ik in de stad loop, heb ik het gevoel dat ieder alleen aandacht heeft voor z’n telefoon en sociale media of werk en kijken niet eens uit waar ze lopen. Ik moet ze steeds ontwijken 

Ik snap het nut niet van het leven tegenwoordig:          Je moet als kind naar school (terwijl je dingen wilt doen en niet in zo een saai klaslokaal dingen leert waar je op dat moment niet in geïnteresseerd bent) en daarna studeren om daarna te werken( en gestresst te raken) om geld te verdienen om eten en kleding te kopen voor je gezin.

Als je dan oud en versleten bent mag je eindelijk vrij zijn en genieten van het leven die niet zolang meer duurt

 

ik weet wel dat je naar school moet, maar maak het dan leuker en interessant voor kinderen 

ik snap niet waarom ik mee moet doen aan een wereld met politiek, geld (en armoede), oorlog en milieuvervuiling. Ik heb dat toch niet bedacht!

 

Ik snap wel dat mensen een soort mieren zijn in een mierenhoop en allemaal hun taak moeten doen en net als honden een leider nodig hebben voor orde en rust

En dat het allemaal ook best goed bedacht is en zo met elektrische auto’s en een magnetron en winkels en treinen en huizen 

maar ik wil op een andere manier leven en genieten in de natuur en zonder telefoon en gewoon genieten van het leven 

of ben ik nou gek

 

Dus m’n vraag is eigenlijk:

waarom wil (bijna) iedereen zo leven en ik niet

 

ik weet ook niet echt onder welk subforum dit zou moeten, dus sorry als het verkeerd is

 

 

 

 

 

Hoi schildpad08 

Ik denk dat je mischien wel een soort van wicca padancam of iets in die trant bent als je er meer over wil weten kan je de app Wicca downloaden 

Ik ben  zelf ook een soort van heks weet ik ook pas 2 maanden 


Reageer