Skip to main content
Vraag

ik vind het niet meer leuk thuis

• July 22, 2022
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Heyyc

Ik ben in mijn jeugd gepest

werd door iedeereen gekleineerd

Ik heb op mijn 12de een ongeluk gehad

en nu ben ik 14 en het is alleen aaar erger geworden ik moet dag en nacht voor iedereen klaar staan en niemand is ooit trots op me en vandaag zag iemand van me werk zei goed bezig en ik vond dat gek 

Ik ben bang voor wat ik zelf nog ga doen ik  pleeg zo miss wel zelfmoord ik weet het niet meer ik wil dood ik ben mijn leven zat

wat denken jullie dat ik nu moet doen?

4 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 22, 2022

Hoi @Kind2007 ,

het klinkt of er veel door je heen gaat op dit moment. Wat goed dat je er over komt praten!

Ik wil je even laten weten dat je altijd welkom bent om met De Kindertelefoon te bellen of te chatten, om samen met de medewerker over jouw situatie te praten. We zijn elke dag geopend van 11:00 - 21:00 uur.

Bij 113 kan je zelfs 24 uur per dag terecht om over je zelfmoordgedachten te praten, via telefoon of chat: https://www.113.nl/ 

Veel sterkte ermee,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

• July 22, 2022

@Kind2007 pleeg alsjeblieft geen zelfmoord praat er als je met iemand over er is altijd iemand die naar je luisteren en je huisarts kan naar een psycholoog sturen denk ik maar een psycholoog heb je wel toestemming nodig van ouders

• July 22, 2022

Ik heb een psygoloog en vind dat ik met mijn ouders moet praten en van mijn ouders moet ik bij die psygoloog praten want zei hebben het te druk

Jackie10
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 23, 2022

Hoi,

ik snap dat je ouders het druk hebben, maar ze kunnen toch wel vrijmaken voor hun kind? Misschien denken ze dat het allemaal niet zo erg is, dus probeer eens tijdens bv. het eten (kort) uit te leggen wat er aan de hand is, want dan kunnen je ouders misschien tijd voor je maken.
En vergeet niet, pleeg geen zelfmoord. Dat lost niks op.

groet, Jackie